Hej, jag hade blivit oerhört tacksam om det fanns någon som vet vad det här är för golvbrunn. Vi ser själva att det står Ido SWEDEN på den, men hade verkligen behövt veta vad det är för modell och om det finns monteringsvisningar kvar. Någon här som vet eller möjligtvis fått monteringsanvisningar själva? Ido kundtjänst fick ej mer och det finns knappt info alls att hämta. Sedan undrar jag, är den första ringen en förhöjningsring? Eller har den två klämringar? Så tacksam för minsta hjälp att få
 
  • IMG_3246.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_3248.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_3251.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_3260.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_3266.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Du tänker väl inte använda den?
 
Stefan N Stefan N skrev:
Du tänker väl inte använda den?
Nej förlåt jag var otydlig, den ska slängas så småningom men behöver information om den då den ställt till med läckage i vårt badrum!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.