nino nino skrev:
Jag har använt den

Men den funkar inte till springorna mellan brädorna, det är mer små glipor som blir mellan stavarna på ekparkett fiskben, alltså 1mm bred och nån cm lång här och där
Kommer den spricka i mitt fall menar du?
Brun trägolv med en synlig spricka mellan brädorna upplyst av inomhusbelysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag ska inte svära på att den inte funkar men jag har ett starkt minne av att säljaren sa att det är för mindre springor och sånt
Sen sväller och krymper ju golven med årstiderna så nja...
Slipa lacka klart, lev med springorna har alltid varit mitt råd sen jag började slipa golv -01
 
  • Gilla
Oldboy och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Jag ska inte svära på att den inte funkar men jag har ett starkt minne av att säljaren sa att det är för mindre springor och sånt
Sen sväller och krymper ju golven med årstiderna så nja...
Slipa lacka klart, lev med springorna har alltid varit mitt råd sen jag började slipa golv -01
Ok. Då får det bli som jag tänkt från början då alltså leva med springorna. En del gamla fogar som inte lossnat kommer jag låta vara. Verkar typ vara linoljekitt eller något.

Ska slipa - grundlacka - topplacka.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
G Gabsson skrev:
Ok. Då får det bli som jag tänkt från början då alltså leva med springorna. En del gamla fogar som inte lossnat kommer jag låta vara. Verkar typ vara linoljekitt eller något.

Ska slipa - grundlacka - topplacka.
Ja jag tror du kommer i problem om du ska börja fylla igen
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.