91 498 läst ·
33 svar
91k läst
33 svar
Glipor i trägolv, fylla igen?
Jag ska inte svära på att den inte funkar men jag har ett starkt minne av att säljaren sa att det är för mindre springor och sånt
Sen sväller och krymper ju golven med årstiderna så nja...
Slipa lacka klart, lev med springorna har alltid varit mitt råd sen jag började slipa golv -01
Sen sväller och krymper ju golven med årstiderna så nja...
Slipa lacka klart, lev med springorna har alltid varit mitt råd sen jag började slipa golv -01
Ok. Då får det bli som jag tänkt från början då alltså leva med springorna. En del gamla fogar som inte lossnat kommer jag låta vara. Verkar typ vara linoljekitt eller något.nino skrev:
Ska slipa - grundlacka - topplacka.
Produkter som diskuteras: "linoljekitt"
Äkta linoljekitt
Tillverkat av rå linolja och krita
67 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
