Lovade ju några bilder...så här kommer de...

Farstu-008.jpg
Farstu-005.jpg

Efter dessa bilder har farstukvisten målats och vi har fyllt upp med "kyrkogårdsgrus" till nederkanten på trappan.
 
  • Gilla
4488x3261 och 1 till
  • Laddar…
Jättesnygg trapp!


...men det häftigaste är ju att personen till vänster genomgår en sådan otrolig förändring mellan bilderna.:eek:

:D:p;)
 
  • Gilla
  • Haha
LIHE och 1 till
  • Laddar…
Snyggt!

Kommer du låta det tryckta virket vara á naturell eller blir det nån inoljning eller liknande framöver?
 
Tack Magnus!

Tror jag kommer att behålla det naturellt. Ser riktigt bra ut nu när allt är målat som det skall. Hur går det för dig o din egen farstukvist?
 
Redigerat:
Farstukvisten blir nog ett projekt för nästa år då jag inte har så mycket tid till det just nu. Själva platsen för byggandet ligger dessutom 3,5 timmars bilfärd bort. I mitt fall ska jag måla delar av det tryckimpregnerade virket och då vore det ju bra om det fick stå till sig ett tag och torka så vi får se om jag inte smäller upp de vertikala 95x95 stolparna nästa gång jag åker ner :)

Tur att Sketchup finns och håller drömmarna vid liv när byggsäsongen utomhus börjar lida mot sitt slut.

Istället för att kapa din tråd så har jag lagt upp en uppdaterad bild i min tråd. Ta gärna en titt! :)
 
  • Gilla
Queen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.