121 572 läst ·
20 svar
122k läst
20 svar
Gjort en riting till trappa
Medlem
· Västernorrland
· 97 inlägg
Lovade ju några bilder...så här kommer de...


Efter dessa bilder har farstukvisten målats och vi har fyllt upp med "kyrkogårdsgrus" till nederkanten på trappan.


Efter dessa bilder har farstukvisten målats och vi har fyllt upp med "kyrkogårdsgrus" till nederkanten på trappan.
Medlem
· Västernorrland
· 97 inlägg
Visst är det häftigt!
Tänkte ju visa att vi grabbar också har en mjuk o fin sida!
Tänkte ju visa att vi grabbar också har en mjuk o fin sida!
Medlem
· Västernorrland
· 97 inlägg
Tack Magnus!
Tror jag kommer att behålla det naturellt. Ser riktigt bra ut nu när allt är målat som det skall. Hur går det för dig o din egen farstukvist?
Tror jag kommer att behålla det naturellt. Ser riktigt bra ut nu när allt är målat som det skall. Hur går det för dig o din egen farstukvist?
Redigerat:
Farstukvisten blir nog ett projekt för nästa år då jag inte har så mycket tid till det just nu. Själva platsen för byggandet ligger dessutom 3,5 timmars bilfärd bort. I mitt fall ska jag måla delar av det tryckimpregnerade virket och då vore det ju bra om det fick stå till sig ett tag och torka så vi får se om jag inte smäller upp de vertikala 95x95 stolparna nästa gång jag åker ner 
Tur att Sketchup finns och håller drömmarna vid liv när byggsäsongen utomhus börjar lida mot sitt slut.
Istället för att kapa din tråd så har jag lagt upp en uppdaterad bild i min tråd. Ta gärna en titt!
Tur att Sketchup finns och håller drömmarna vid liv när byggsäsongen utomhus börjar lida mot sitt slut.
Istället för att kapa din tråd så har jag lagt upp en uppdaterad bild i min tråd. Ta gärna en titt!
Klicka här för att svara