1 660 019 läst ·
17 792 svar
1660k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 641 inlägg
Jag tillhör också skaran som gärna väljer att inte hålla med bara för sakens skull. Och jag älskar människor som inte riktigt passar in i mallen. Ibland är det kul att vara lite obekväm bara för att liksom 😎
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Det verkar råda konsensus om att konsensus inte är nåt bra.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 641 inlägg
Du kan få ett nu GAAAAAAAAAHHHH !!!!!!!R roli skrev:
Det med myror, vet vi kommer in på våren och sedan flyttar ut. Höst/vinter så finns dom i boet.
Men jag har nu några stycken varje dag i köket, mindre ( hälften ) än vanliga svartmyror.
Vad lömsk man blir. Ska man tänka att dom bor i huset med sitt bo ??? och var då för att bekämpa.
Du har inte skadedjursbekämpning i hemförsäkringen? Om man har det brukar det vara utan självrisk.J jonaserik skrev:Du kan få ett nu GAAAAAAAAAHHHH !!!!!!!
Det med myror, vet vi kommer in på våren och sedan flyttar ut. Höst/vinter så finns dom i boet.
Men jag har nu några stycken varje dag i köket, mindre ( hälften ) än vanliga svartmyror.
Vad lömsk man blir. Ska man tänka att dom bor i huset med sitt bo ??? och var då för att bekämpa.
Bekämpa är ju bara att sätta ut lite myrdosor så bär de tillbaka gift till boet och boet dör.J jonaserik skrev:Du kan få ett nu GAAAAAAAAAHHHH !!!!!!!
Det med myror, vet vi kommer in på våren och sedan flyttar ut. Höst/vinter så finns dom i boet.
Men jag har nu några stycken varje dag i köket, mindre ( hälften ) än vanliga svartmyror.
Vad lömsk man blir. Ska man tänka att dom bor i huset med sitt bo ??? och var då för att bekämpa.
Exakt. Vi fick en myrmotorväg in i en gäststuga i sommar. Lade ut en dosa och det var extremt effektivt. På några timmar var de borta och kom inte tillbaka. Men myrorna ropade GAAAAAAAAHHHH.S sjoelund skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 143 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 143 inlägg
