K karlmb skrev:
Då är vi tre!
Eller jag menar 5!
 
Jag tillhör också skaran som gärna väljer att inte hålla med bara för sakens skull. Och jag älskar människor som inte riktigt passar in i mallen. Ibland är det kul att vara lite obekväm bara för att liksom 😎
 
  • Gilla
karlmb och 2 till
  • Laddar…
Det verkar råda konsensus om att konsensus inte är nåt bra.
 
  • Haha
  • Gilla
AndersPS och 8 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det verkar råda konsensus om att konsensus inte är nåt bra.
Fan heller, det håller jag inte med om .............. 😎
 
  • Haha
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
B Bästerortarn skrev:
Fan heller, det håller jag inte med om .............. 😎
Du har fel!
 
  • Haha
  • Älska
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!! För att det inte har funnits ett endaste gaahh på de senaste 20 inläggen....
 
  • Gilla
  • Älska
Bassrunner och 2 till
  • Laddar…
Unikt namn
Mancold....
och barnkalas på det.

En olycka kommer sällan ensam.

GAAAAHHHH!!!!
 
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
R roli skrev:
GAAAAHHHH!!!! För att det inte har funnits ett endaste gaahh på de senaste 20 inläggen....
Du kan få ett nu GAAAAAAAAAHHHH !!!!!!!
Det med myror, vet vi kommer in på våren och sedan flyttar ut. Höst/vinter så finns dom i boet.
Men jag har nu några stycken varje dag i köket, mindre ( hälften ) än vanliga svartmyror.
Vad lömsk man blir. Ska man tänka att dom bor i huset med sitt bo ??? och var då för att bekämpa.
 
J jonaserik skrev:
Du kan få ett nu GAAAAAAAAAHHHH !!!!!!!
Det med myror, vet vi kommer in på våren och sedan flyttar ut. Höst/vinter så finns dom i boet.
Men jag har nu några stycken varje dag i köket, mindre ( hälften ) än vanliga svartmyror.
Vad lömsk man blir. Ska man tänka att dom bor i huset med sitt bo ??? och var då för att bekämpa.
Du har inte skadedjursbekämpning i hemförsäkringen? Om man har det brukar det vara utan självrisk.
 
J jonaserik skrev:
Du kan få ett nu GAAAAAAAAAHHHH !!!!!!!
Det med myror, vet vi kommer in på våren och sedan flyttar ut. Höst/vinter så finns dom i boet.
Men jag har nu några stycken varje dag i köket, mindre ( hälften ) än vanliga svartmyror.
Vad lömsk man blir. Ska man tänka att dom bor i huset med sitt bo ??? och var då för att bekämpa.
Bekämpa är ju bara att sätta ut lite myrdosor så bär de tillbaka gift till boet och boet dör.
 
  • Gilla
tergo och 2 till
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Bekämpa är ju bara att sätta ut lite myrdosor så bär de tillbaka gift till boet och boet dör.
Exakt. Vi fick en myrmotorväg in i en gäststuga i sommar. Lade ut en dosa och det var extremt effektivt. På några timmar var de borta och kom inte tillbaka. Men myrorna ropade GAAAAAAAAHHHH.
 
  • Haha
  • Gilla
Blazermannen och 4 till
  • Laddar…
hsd
M Myckling skrev:
Exakt. Vi fick en myrmotorväg in i en gäststuga i sommar. Lade ut en dosa och det var extremt effektivt. På några timmar var de borta och kom inte tillbaka. Men myrorna ropade GAAAAAAAAHHHH.
Var glad för att det inte var stackmyror, då funkar inte myrdosan
 
GAAAAAAHHHH! Jag och fällknivar ska inte vara i samma rum. Nej, jag kommer inte utveckla.
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Wow
Bitterhetsakademin och 4 till
  • Laddar…
Inte sytt eller på akuten. Men för hvete, avstånd från bladet är grundskolenivå. När man är idiot gör det ont när det slår igen. Inte ens första gången.
 
Satsuki
Gaaaaaahhhhh tror amerikaner verkligen att Trump är värdig ett Fredspris?!?!?!
 
  • Haha
Blazermannen och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.