1 498 698 läst ·
15 310 svar
1499k läst
15,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Det går flyg till Skellefteå också. Bor man i Torneå så går det bra med flyg till Kemi på finska sidan.Isakare skrev:
Verkar finnas rum på Scandic via Hotels.com, åtminstone må-sö nästa vecka.Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!! X2
Skrev tidigare att jag hade problem att boka hotell i Dalarna, nu håller jag på att hitta nått i Luleå till nästa vecka...det är proppfullt, närmaste det går att hitta nått är Skellefteå, 15 mil bort !!!
Har lagt in bokning på en villa som hyrs ut, men det är upp till 24 timmars väntan innan man får svar.
Är lätt stressad över den saken just nu...
GAAAAH. Jag har planerat så bra med sjukgymnast som var lätt att åka till kommunalt med buss utanför porten och bara ett byte, men så har de börjat bygga om Skansbron så bussen går en helt annan väg åt ena hållet. Dessutom tror jag ombyggnationen var för att bredda cykelbanorna vilket är helt onödigt där. Det som skulle underlätta för cyklister där, som att göra det lätt att komma från Bohusgatan och köra söderut eller korsa vägarna ner till badet osv tror jag inte de kommer göra. Suck.
Redigerat:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 905 inlägg
Skansbron. 🤓S Svante Svenson skrev:
Ja, spårviddshinder på Rutger Fuchsgatan så bara bussar kan köra där eller en riktig breddning så bilarna som ändå kör där kommer fram vore nog vad som krävs.S Svante Svenson skrev:
Om man nu ska ge miljöpartisterna fler tips om hur de kan driva kommersen ur stan.
Jag sökte på Scandic, inloggad som medlem, då brukar man ju alltid få ett rum, men de meddelade likt alla andra att hotellet var fullbelagt.S Svante Svenson skrev:Verkar finnas rum på Scandic via Hotels.com, åtminstone må-sö nästa vecka.
GAAAAH. Jag har planerat så bra med sjukgymnast som var lätt att åka till kommunalt med buss utanför porten och bara ett byte, men så har de börjat bygga om lilla Skanstullsbron så bussen går en helt annan väg åt ena hållet. Dessutom tror jag ombyggnationen var för att bredda cykelbanorna vilket är helt onödigt där. Det som skulle underlätta för cyklister där, som att göra det lätt att komma från Bohusgatan och köra söderut eller korsa vägarna ner till badet osv tror jag inte de kommer göra. Suck.
Tog fram min kikare som legat i princip oanvänd sedan jag köpte den, förvånades då den halkfria beläggningen "svettats" ut en kletig olja som klibbar fast vid allting. Har nu med möda och en mikrofibertrasa med lacknafta fått bort eländet. Iofs en kikare från Clas Ohlson av kinesisk tillverkning men ändå Gaaaahhhh!
Ett skit med de mjukgörare som används idag, kanske mer miljövänliga, men sämre livslängd.B Bitterhetsakademin skrev:Tog fram min kikare som legat i princip oanvänd sedan jag köpte den, förvånades då den halkfria beläggningen "svettats" ut en kletig olja som klibbar fast vid allting. Har nu med möda och en mikrofibertrasa med lacknafta fått bort eländet. Iofs en kikare från Clas Ohlson av kinesisk tillverkning men ändå Gaaaahhhh!
Och nu är Aktuellt nostalgiska över hur Tidelaget... förlåt, Tidölaget, bildades. Det var inte ens tre jävla år sen.
Istället för granskande nyheter lismar man för regeringen. Skrämda efter vad som hände Kimmel?
Istället för granskande nyheter lismar man för regeringen. Skrämda efter vad som hände Kimmel?
Jo, men vi ska inte till Skellefteå, utan Luleå.J jonaserik skrev:
Det finns allt möjligt vid en första titt, men när man väl ska boka finns det inte, jag har hållt på i 4 timmar med detta idag.
Jag har nu bokat ett rum i delad lägenhet med 2 enkelsängar 6 mil bort, tillsynes fruktansvärt ställe att bo på. Vi kommer nog jobba 12-14 timmar per dag i frys -25 grader, då vill jag gärna ha en skön säng för mig själv, och framförallt frukost.
Jag är inte 25 längre, utan närmare pension, då har man en smula krav på komfort när man ska sova, för att orka.
Bara Magnetkontakten som fortfarande låter 🙌🏻Tokslut skrev:
GAAAAHHHH!!!
Nya lager på gräsklipparen gjorde att man hörde fler som var trötta😅
[video]
[video]
[bild]
SKF denna gång, dock gjorda i Bulgarien😞
Tror ni det var klart där?😂
När de lagrena var bytta och remmen var lös snurrade jag på alla lager och hittade ett till
Tur man hade köpt extra, dessa är sådanadär löphjul med ”fasta” lager…
[bild]
[video]
Tror vi klipparen är ljudlös nu?😬
Nu blir det ☕️ iaf