1 641 884 läst ·
17 552 svar
1642k läst
17,6k svar
GAAAAHHHH!!!
Det är väl egentligen bara den egna fantasiförmågan som sätter gränsen för uppfattningen av hur stort något är?Johan Gunverth skrev:
Kanske ska anges i matematiska termer?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 123 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 134 inlägg
Tyckte dom var helt ok när det var gratis men dom vill väl täcka städkostnaden. I Kista hoppar ju alla över spärren dock inte dom som går runt med kjol...RoTe skrev:
Tycker synd om dom hedliga barnfamiljerna som ska behöva slanta 15 kr per skalle för ett besök
Nu åker jag med barnen till Nacka Forum istället mycket trevligare ställe och dom kan kissa gratis 😎.
Det bästa vore ju om ägarna vågade portförbjuda folket som inte hör hemma där men då kommer väl våldsvänstern och krossar alla rutorna istället..
Har det ökat för ett toabesök så mycket, kommer ihåg 5 kr, men var länge sedan. Varför inte göra som dom gör i en del srörre livsmedelsaffärer, hämta en nyckel. Det är service för kunderna det. Då blir det full koll på för vilka som behöver en toa.G Greger_08 skrev:
Medlem
· Blekinge
· 12 179 inlägg
Precis.K Kane skrev:
Haft samma GAAAHHH för några år sen, då köpte jag en slang till Skottkärran på Jula.
Låg kvar i bilen över natten, när jag öppnade på morgonen undrade jag om nån sprayburk med nån kemikalie gått sönder, letade men hittade inget. På eftermiddagen kom jag på att det var slangen.
Åtminstone toan på övre våningen, ovanför BK om jag minns rätt, var riktigt läbbig. Om man kan uträtta sitt ståendes och utan att byxbenen riskerar att nudda golvet så hade det kanske funkat, men jag hör till den delen av befolkningen som behöver dra ner byxorna och sitta ner. Jag föredrar som det är nu.G Greger_08 skrev:Tyckte dom var helt ok när det var gratis men dom vill väl täcka städkostnaden. I Kista hoppar ju alla över spärren dock inte dom som går runt med kjol...
Tycker synd om dom hedliga barnfamiljerna som ska behöva slanta 15 kr per skalle för ett besök
Nu åker jag med barnen till Nacka Forum istället mycket trevligare ställe och dom kan kissa gratis 😎.
Det bästa vore ju om ägarna vågade portförbjuda folket som inte hör hemma där men då kommer väl våldsvänstern och krossar alla rutorna istället..
Nåt som däremot är fånigt är betaltoaletter som ändå är trasiga och skitiga. Den på centralen tex, trots att de verkar städa hela tiden.
Övriga ytor av centrum behövs ju också städas och soptunnor tömmas kallas driftkostnad som täcks av hyror som i sintur betalas av intäkter från försäljning eller service..T Thomas_Blekinge skrev:
Men visst dom kan göra som dom vill dock väljer jag bort sådana ställen då det finns massa centrum att besöka i Stockholm.
Att betala parkering från första minuten går också bort..
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 606 inlägg
GAAAAHHHH!!!
Sista helgen innan det är dags att åka tillbaka till stan med jobb, irriterande trafik, irriterande grannar, irriterande "folk" i största allmänhet. Brukar längta tillbaka hem igen redan vid Matfors 😢
Sista helgen innan det är dags att åka tillbaka till stan med jobb, irriterande trafik, irriterande grannar, irriterande "folk" i största allmänhet. Brukar längta tillbaka hem igen redan vid Matfors 😢
Medlem
· Blekinge
· 12 179 inlägg
Du sparar in på Wunderbaum.Isakare skrev: