1 650 616 läst ·
17 661 svar
1651k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Jaaahh, ...?
Det är väl syftet...?
Men skämt åsido, jag skulle nog vilja rymma all skiten som är där nu (arbetsmaterial som jag använder, byggmaterial till huset som ska användas när det sista ska göras, verktyg, skottkärra, gräsklippare, andra likn verktyg, fjällvandringsutrustning, utemöbler, biltillbehör av olika slag, inkl sommar och vinterhjul osv osv
Och sen ändå få in minst en, helst två bilar.
Det är väl syftet...?
Men skämt åsido, jag skulle nog vilja rymma all skiten som är där nu (arbetsmaterial som jag använder, byggmaterial till huset som ska användas när det sista ska göras, verktyg, skottkärra, gräsklippare, andra likn verktyg, fjällvandringsutrustning, utemöbler, biltillbehör av olika slag, inkl sommar och vinterhjul osv osv
Och sen ändå få in minst en, helst två bilar.
Samma folk som stannar ett steg efter rulltrappan så att det ligger 20 personer i en hög 10 sekunder efter. Jag som ofta rör mig i såna miljöer där det kommer horder av folk på kort tid brukar tvingas knuffa/dra/fösa undan folk så att inte olyckor ska ske.B Bästerortarn skrev:Folk kan fan inte köra bil. I torsdags fick jag skälla ut en kärring efter noter så hon fattar att hon inte kan stanna 20 cm efter hon har kört över ett obevakat spår OCH att om folk tutar på henne så kan hon inte stå kvar orörlig OCH att kryssad mark innebär att man inte får stanna alls där. Och förhoppningsvis så fattade hon att hon inte är ensam i trafiken. "Ja men jag visste inte vart jag skulle ....... " 🙄
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 612 inlägg
WAAAAAAAAGH, glömde köpa extra slippapper igår.
GAAAAHHHH!!!
Föll i Hongkong-gapet. Surfade i natt och fick meddelandet att Gudrun-Sjödenföretaget konkat och hela lagret säljs ut med 90% rabatt ... beställde snabbt ett par klänningar och betalade med MasterCard ... går in på bankens sida och ser att pengarna hamnat i Hongkong 😬. Lämnar man FB och går in på den riktiga hemsidan finns det visserligen en varning men det missade jag ju. Banken har nu spärrat mitt kort men jag är bara så 😎😡🤬😡🤬 att jag blev så lättlurad.
Föll i Hongkong-gapet. Surfade i natt och fick meddelandet att Gudrun-Sjödenföretaget konkat och hela lagret säljs ut med 90% rabatt ... beställde snabbt ett par klänningar och betalade med MasterCard ... går in på bankens sida och ser att pengarna hamnat i Hongkong 😬. Lämnar man FB och går in på den riktiga hemsidan finns det visserligen en varning men det missade jag ju. Banken har nu spärrat mitt kort men jag är bara så 😎😡🤬😡🤬 att jag blev så lättlurad.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 613 inlägg
Nja, nu tror jag inte att vi ska överdramatisera och överdriva riskerna med fästingar men tack!K karlmb skrev:
Det andra kattskrället kommer bli intressant att gå igenom pälsen på. Problemet är ju dock att hon är så skygg att det är en enda stackars fjortis som får ta hand om henne.
Jag tänkte på hon i bilen..B Bästerortarn skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 613 inlägg
Haha, månadens bästa missförstånd redan 6 dagar in i juli 😂K karlmb skrev:
Ärligt talat så borde nog inte den tanten köra bil över huvudtaget. Velpottor är fan dom farligaste förarna förutom dom som kör påverkade. Det roliga var att brevid henne satt hennes gubbe och han sa inte ett knyst när jag skällde. Gissningsvis hade han redan hunnit ge henne en mildare avhyvling också. Och gissningsvis var det han som körde tillbaka.
Han kanske är den tysta sorten...B Bästerortarn skrev:Haha, månadens bästa missförstånd redan 6 dagar in i juli 😂
Ärligt talat så borde nog inte den tanten köra bil över huvudtaget. Velpottor är fan dom farligaste förarna förutom dom som kör påverkade. Det roliga var att brevid henne satt hennes gubbe och han sa inte ett knyst när jag skällde. Gissningsvis hade han redan hunnit ge henne en mildare avhyvling också. Och gissningsvis var det han som körde tillbaka.
Då tror jag bestämt att banken har fel. Du kan ställa samma krav på kreditgivaren som på butiken, dvs att du ska få det du beställt.yonna skrev:
https://www.konsumentverket.se/ekonomi/invandningsratt/