K karlmb skrev:
nu ser det ut som att det går att köra där med personbil, bara man tar lite sats.
Vilket redan bevisats...

• Haha
  • Gilla
Dilato och 6 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Vilket redan bevisats...
Med fulla vid ratten är allt möjligt.

• Haha
cpalm och 3 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Med fulla vid ratten är allt möjligt.
Fulla satt väl i passagerarsätet? Mållgan körde...

• Haha
  • Gilla
fribygg och 5 till
  • Laddar…
U
Gaaaahhh!
Växellådan i min DDF486 är totalpaj. Rappar över när man försöker dra åt skruv, eller ens håller i chucken. Ny växellåda kostar lika mycket som en ny maskin…
…och 3års garantin gick ut i april i år

• Ledsen
Klass0n
  • Laddar…
B
U Utsliten och utdömd skrev:
Gaaaahhh!
Växellådan i min DDF486 är totalpaj. Rappar över när man försöker dra åt skruv, eller ens håller i chucken. Ny växellåda kostar lika mycket som en ny maskin…
Låter som den är utsliten och utdömd! ;)

• Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 8 till
  • Laddar…
U Utsliten och utdömd skrev:
Låter som om ingenjörerna lyckats perfekt med sitt uppdrag från ekonomiledningen då!

Inte riktigt mitt Gaaah nu, men katterna är kraftigt missnöjda, dåliga i magen, tappar päls och går ner i vikt. Anledningarna är många. Först fick de flytta, sedan bo på pensionat, och nu är de på nytt instängda i ett rum i väntan på att få nosa runt i nya huset. 😾
Själv säger jag Gaaah för att städa kattskit från fönsterbrädorna. 🤮
Två katter på klösträd tittar ut genom fönstret. En brun katt på övre plattformen, en vit och orange katt på nedre, båda verkar avkopplade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
Maria T och 3 till
  • Laddar…
G
Min min reservdel till tvättmaskinen vart levererad enlig Earlybird i natt 01.30.
Var uppe med tuppen och inte fan fanns det något paket.

Aldrig blivit av med något från min låsta postlåda tidigare..

Mycket svårt att tro att någon fiskat upp paketet under natten...

Blev att beställa en ny del med expressfrakt till utlämningsställe så man kan tvätta igen.

GAAAAAH

får jag den inte imorgon som kommer det bli GAAAAAH igen 😎

• Gilla
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Fulla satt väl i passagerarsätet? Mållgan körde...
Har alltid undrat över att det är tillåtet att man sitter på passargerarplatsen när någon annan nybörjare, utan körkort, kör. Jag var med om en liknande grej när jag körde halkkörningen på 80-talet och blivit ihopparad med en snubbe som var totalt värdelös på bilkörning. Han fick panik när han fick sladd och klarade inte av att bromsa, då var det vinter så vi for ut i snödrivorna vid sidan om så det var väl egentligen ingen fara. Men sen skulle jag in i bilen igen och åka en ny vända med samma snubbe när han skulle försöka klara banan. Jag var ju inte så sugen på det...

D Dublin skrev:
Har alltid undrat över att det är tillåtet att man sitter på passargerarplatsen när någon annan nybörjare, utan körkort, kör. Jag var med om en liknande grej när jag körde halkkörningen på 80-talet och blivit ihopparad med en snubbe som var totalt värdelös på bilkörning. Han fick panik när han fick sladd och klarade inte av att bromsa, då var det vinter så vi for ut i snödrivorna vid sidan om så det var väl egentligen ingen fara. Men sen skulle jag in i bilen igen och åka en ny vända med samma snubbe när han skulle försöka klara banan. Jag var ju inte så sugen på det...
Det är väl en del grejen. De flesta tappar ju kontrollen någonstans på halkbanan (iaf om det är en bra sådan) så då får medåkaren tillfälle att observera och förskräckas.

• Haha
karlmb
  • Laddar…
H hapazard skrev:
Det är väl en del grejen. De flesta tappar ju kontrollen någonstans på halkbanan (iaf om det är en bra sådan) så då får medåkaren tillfälle att observera och förskräckas.
Det funkade för Fulla.

• Haha
Intet
  • Laddar…
GAAAAH hur i h-vete ska man få plats med en bil i detta garage?!
Tänk om man hade fått förbättra hyllsystemet och slå ut väggen mot förrådet.
Projekt ÄlsklingsPåverkan är igång..!
Rörigt garage fullt med verktyg, lådor och diverse föremål, med en cykel upphängd i taket och trånga ytor för en bil.
Skapa konto

• Gilla
karlmb och 3 till
  • Laddar…
Gnäll inte, du har i allafall ett garage 😉

• Gilla
  • Älska
  • Haha
LaT och 4 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
hur i h-vete ska man få plats med en bil i detta garage?!
Jag tror tyvärr du måste slänga kylväskan och den där ensamma högerkängan.

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Riedern och 4 till
  • Laddar…
GAAAH!

Hade precis fixat iordning så att yngste sonen skulle få hjälpa till att gräva ner en kabelbrunn. Då är det det någon som stjäl brunnsringarna dagen innan grävning. De hade legat på plats ett par veckor. Någon i behov av en ny utegrill hade väl uppfattat att ”de ligger ju på kommunens mark, så då kan jag ta dem”. Betäckningen var inte lika intressant tydligen. 🤬
Betongbrunnsring som liknar den stulna från byggplats för kabelbrunn.
Skapa konto
Två brunnsringar med lock ligger på en gräsplan intill en väg omgiven av träd.
Skapa konto

• Arg
  • Ledsen
Blazermannen och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.