1 658 271 läst ·
17 767 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
Jag ska gå ut i regnet och meddela att det är önskat annorstädes! Vi har fått så det räcker och lite till för ett bra tag framöver, så det vore en win-win.Maria T skrev:
Men min högtryckstvätt som jag började felsöka pga ett veck på slangen slog dock det där.13th Marine skrev:
Nice try, men du kniper inte alls förstaplatsen för "dumstrutsfel".
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
WAAAAAAAAGH.
Fick inte äta upp mina popcorn😢
Fick inte äta upp mina popcorn😢
Inget bra. Då måste fjädern gått av och du skruvat bort kåpan. Har du en sladdlös skruvdragare, så kan du få igång den, med att sätta en hylsa i maskinen och snurra svänghjulet. Se bara till att motorn får kylning. Svänghjul och fläktdelen är samma del.F fusion skrev:
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 460 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 460 inlägg
GAAAAHHHH!!!! Så irriterande!! Fastän att jag raderar "aviseringsmail" från BH så kommer de tillbaka!
Jag bockar i de jag vill ta bort, klickar på p-korgen och då försvinner de, sen går jag in på "borttaget" och raderar dom där också och går sen tillbaka till inkorgen.
Och lik förbenat så kan de komma tillbaka!! I går kväll tog jag bort 52 st mail från BH som jag redan hade raderat i omgångar på dan!! 😡
Kan tillägga att jag har en Samsung med Outlook
Nån som har en förklaring?
Jag bockar i de jag vill ta bort, klickar på p-korgen och då försvinner de, sen går jag in på "borttaget" och raderar dom där också och går sen tillbaka till inkorgen.
Och lik förbenat så kan de komma tillbaka!! I går kväll tog jag bort 52 st mail från BH som jag redan hade raderat i omgångar på dan!! 😡
Kan tillägga att jag har en Samsung med Outlook
Nån som har en förklaring?
Det är plastlocket , syns i bild, som inte riktigt låser fast över behållaren som fjädern ligger i. Förra gick sönder helt, det vita plasthöljet sprack i centum vid ett backslag. Fick denna utan fjäder gratis av en verkstad, lindade om fjäder och har trots glapp i locket faktiskt hållit rätt bra. Det går tydligen inte få tag i den äldre startanordningen längre. Om man kan konvertera till dragstarten som är ovanpå svänghjulet vet jag inte. (Brukar ju ligga drösvis med gamla Briggs maskiner på soptippen, men tyvärr ajabaja att skruva loss...)J jonaserik skrev:
Jag har köpt "performance tool" 3/8" med spärr från Amazon
Jag skall prova linda om fjädern imorgon och se om man kan låsa fast det vita locket på nåt annat sätt.