RoTe RoTe skrev:
Okey Mr du vet bäst, jag har lagningskit och kompressor men har ännu aldrig behövt använda det.
Grattis!

Inte behöver jag skrika gaaaaaahh för att jag har slutsteg i reservhjulsbaljan..

RoTe
F fribygg skrev:
Grattis!

Inte behöver jag skrika gaaaaaahh för att jag har slutsteg i reservhjulsbaljan..
Men det är rätt najs att skrika med låtarna... Resten av utrymmet är fullt med bra att ha saker som första hjälpen, startkablar osv.

GAAAAHHh
Det här är inte roligt. Frun hittade den här biten, där jag brukar ställa bilen

Biten av bränt gummi på asfalten under främre delen av en bil, nära framhjulet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
Maria T och 4 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Hällregn, 2 barnbarn som var allt annat än pigga och glada, fullpackad skuff på båda bilarna.
Har väl en kompressor i V60 med däckskum, i bmw med punka kanske det också finns nåt liknande.
Lagning med plugg gjord en vecka tidigare, det var den som gav sig nu...
Däcket förstört, däckfirman vägrade laga så blev ett nytt däck. Egentligen skulle det väl blivit 4st då det är en 4wd, men en uppsättning däck fanns 5-6mil bort så fick gå.
Däcken som var på var inte speciellt slitna så det är nog ingen fara egentligen, även om Bmw är lite känsliga.

Enligt däckfirman ska man inte plugga, det är nödlösning som kanske håller till verkstad, man ska alltid plocka av däcket och kontrollera invändigt/stomme, låg en näve gummi i däcket
Då var det nog ett rejält hål.

RoTe
K Keld skrev:
GAAAAHHh

[bild]
En bit av en fjäder? Bara kapa andra sidan likvärdigt, eller ja ett helt varv minst.

F fribygg skrev:
Grattis!

Min har "baslåda" i reservhjulsbaljan från fabriken, det enda gaaaahhh det generar är att det är den minsta baslåda jag haft i en bil och att det låter därefter... (Fast det är det bästa originalljud jag har haft i en bil)

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Banken har ändrat så man måste anmäla höjd beloppsgräns för Swish två dagar i förväg
Vilken bank?

K Keld skrev:
GAAAAHHh

[bild]
Du måste ha en McPherson framvagn, de älskar att döda fjädrar,

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
Var nyss ute och avlivade en 4-500 jävla sniglar med spade. Antar att det fuktiga klimatet vi haft den senaste tiden gjort att de trivs.

GAAAAH! för sniglar! Kan de inte krypa iväg ett par hundra mil söderut så fransmännen kan äta upp skiten?

• Älska
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vilken bank?
Kan inte svara på det, men Handelsbanken har iaf så .. helt värdelöst när man "kanske" ska göra något, typ köpa en bil. Två dagar framförhållning och då gäller höjningen bara den valda dagen

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
U
K Kane skrev:
För alla hastighetsindex verkligen?
För drivhjul och rulldäck på fordonsklass N3 (eller liknande lastindex) måste det vara plugg med lapp (svamp) eller liknande. Vulkande veke som man kan utföra utan att demontera däcket är det inga tillverkare som godkänner som permanent lagning. Anläggningsdäck och typ hastighetshindex under F skulle jag inte generalisera in inom stora skaran lastbilar.

Alfredo Alfredo skrev:
Vilken bank?
Handelsbanken.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Gaaaahhh! Banken har ändrat så man måste anmäla höjd beloppsgräns för Swish två dagar i förväg 🤬.
Nu blir man orolig att andra banker ska hitta på samma dumhet.👎

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH! Har precis börjat klippa häcken inför fotografering så dör stånghäcksaxen. Snart tre år gammal Husqvarna batteridriven, detta är femte gången jag klipper med den...

RoTe
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH! Har precis börjat klippa häcken inför fotografering så dör stånghäcksaxen. Snart tre år gammal Husqvarna batteridriven, detta är femte gången jag klipper med den...
Made in china?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.