1 499 782 läst ·
15 319 svar
1500k läst
15,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Då var det nog ett rejält hål.nino skrev:
Hällregn, 2 barnbarn som var allt annat än pigga och glada, fullpackad skuff på båda bilarna.
Har väl en kompressor i V60 med däckskum, i bmw med punka kanske det också finns nåt liknande.
Lagning med plugg gjord en vecka tidigare, det var den som gav sig nu...
Däcket förstört, däckfirman vägrade laga så blev ett nytt däck. Egentligen skulle det väl blivit 4st då det är en 4wd, men en uppsättning däck fanns 5-6mil bort så fick gå.
Däcken som var på var inte speciellt slitna så det är nog ingen fara egentligen, även om Bmw är lite känsliga.
Enligt däckfirman ska man inte plugga, det är nödlösning som kanske håller till verkstad, man ska alltid plocka av däcket och kontrollera invändigt/stomme, låg en näve gummi i däcket
Min har "baslåda" i reservhjulsbaljan från fabriken, det enda gaaaahhh det generar är att det är den minsta baslåda jag haft i en bil och att det låter därefter... (Fast det är det bästa originalljud jag har haft i en bil)F fribygg skrev:
Var nyss ute och avlivade en 4-500 jävla sniglar med spade. Antar att det fuktiga klimatet vi haft den senaste tiden gjort att de trivs.
GAAAAH! för sniglar! Kan de inte krypa iväg ett par hundra mil söderut så fransmännen kan äta upp skiten?
GAAAAH! för sniglar! Kan de inte krypa iväg ett par hundra mil söderut så fransmännen kan äta upp skiten?
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 603 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 603 inlägg
För drivhjul och rulldäck på fordonsklass N3 (eller liknande lastindex) måste det vara plugg med lapp (svamp) eller liknande. Vulkande veke som man kan utföra utan att demontera däcket är det inga tillverkare som godkänner som permanent lagning. Anläggningsdäck och typ hastighetshindex under F skulle jag inte generalisera in inom stora skaran lastbilar.K Kane skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
WAAAAAAAAGH! Har precis börjat klippa häcken inför fotografering så dör stånghäcksaxen. Snart tre år gammal Husqvarna batteridriven, detta är femte gången jag klipper med den...