1 654 758 läst ·
17 706 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Var till optikern i onsdags och det tar en månad till jag får mina nya brillor, inte mycket skillnad i glasen så jag vet inte vad de håller på med. Inget som säger att de har semestertider (en av de största optkerkedjorna),[SKPG]Zamora skrev:
Min egen idé till nästa gång - leta efter en oberoende optiker, troligen mer " på tå" att fixa inom några dagar.
För att inte falla ur tråden:
GAAAAAHHHH saknar regn! Sällan jag säger så men nu känns det akut. Snälla Vädergud (fast jag inte tror på dem, men dansar gärna) - tredagars regn i Trångsund/Skogås skulle sitta fint.
Jag har beställt starkare glas utan någon optiker... Det är helt sinnes när man går till valfritt kapitalistiskt bolag och vill ha körkortsintyg på synen, dom säger "det har blivit värre" och så tar dom bort glasögonkravet på körkotet!Maria T skrev:
Var till optikern i onsdags och det tar en månad till jag får mina nya brillor, inte mycket skillnad i glasen så jag vet inte vad de håller på med. Inget som säger att de har semestertider (en av de största optkerkedjorna),
Min egen idé till nästa gång - leta efter en oberoende optiker, troligen mer " på tå" att fixa inom några dagar.
GAAAAAHHHH saknar regn! Sällan jag säger så men nu känns det akut. Snälla Vädergud (fast jag inte tror på dem, men dansar gärna) - tredagars regn i Trångsund/Skogås skulle sitta fint.
Tror inte det funkar så va... Rullomkretsen måste va lika på höger vänster fram och bak annars flippar ABSen ur och för att inte tala om lamelldiffen bak...F fribygg skrev:
Illa konstruerad bil eller ägar/förar relaterat felRoTe skrev:
Det kan hända att du har rätt, att fordonet inte kan utrustas med ett reservhjul fast det har reservhjulsbalja, isåfall rekomenderar jag att du väljer ett bättre konstruerat fordon nästa gång.RoTe skrev:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 281 inlägg
Min optiker är oberoende, tillhör ingen kedja.....Maria T skrev:
Var till optikern i onsdags och det tar en månad till jag får mina nya brillor, inte mycket skillnad i glasen så jag vet inte vad de håller på med. Inget som säger att de har semestertider (en av de största optkerkedjorna),
Nåväl, det var hans gissning att det tar 14 dar, har bara gått 5 än så länge...