1 657 306 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
Jo, det rullar många reparerade däck och jag har lagat ett antal genom åren men man SKA ta av däcket från fälgen och inspektera insidan. Sen att det inte alltid görs är en annan pilsner. Ibland går det, ibland inte.N Niq skrev:
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
Däckjobb är fö något jag inte gör själv. Maskiner som tar en j-la plats och kostar pengar.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 793 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 793 inlägg
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
Gaaaahhh! Banken har ändrat så man måste anmäla höjd beloppsgräns för Swish två dagar i förväg 🤬.
Jäkligt smidigt när man ska köpa moppe till sonen… Nu får jag ha telefonkedja så jag, frun och svärfar swisha tillsammans.
Jäkligt smidigt när man ska köpa moppe till sonen… Nu får jag ha telefonkedja så jag, frun och svärfar swisha tillsammans.
Jag har en BMW och kör 275 breda däck bak, det går inte att få plats med, inte ens 245 som jag har fram... Däremot har jag "korvar" att laga med och en kompressor att pumpa med. TPMS gör att jag får larm innan jag kör däcket tomt. Visst finns det risk att skadan är på sidan av däcket men då får det bli bärgare.
Ja men vad är 100%. Har sett nya däck som inte går att balansera eller har andra fel. Har sett nya fälgar som varit vinda vid leverans. Haft för stora hål för ventilen.Fotografen skrev:
Jag jobbar inte på däckssidan på firman jag jobbar för. Men dom pluggar däck i stort sett dagligen och det är inte många som det blir problem med. Dom som inte lyckas brukar det märkas när dom provtrycker dom.