1 657 181 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
De gånger jag varit i Norrland på sommaren så har det ändå krävts heltäckande kläder p.g.a. myggen. Kanske annorlunda vid kusten, min erfarenhet är från inlandet.Jumos skrev:
Gaaaah (snyft) för att den norrländska sommaren hittills är så kall att jordgubbsförsäljarna behöver klä sig i dunjacka för att inte frysa bort (hon utanför Coop stod i en fjällräven expedition jacka med huvan uppfälld). Uppehåll är det dåligt med dessutom. Semestern börjar efter denna arbetsvecka, och det känns allt annat än hoppfullt om man önskar sig trevligt väder för att vara ute i något lättare än långbyxor och långärmad tröja. Brrr!
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 174 inlägg
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 793 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 793 inlägg
Jag får väl säga GAAAAHHHH för Skellefteå.
Jag lämnade just Northvolt, de stackare som jobbade kvar jublade inte precis även om det nu kommit ett bud på verksamheten.
Enda positiva var ett överflöd av hotellrum till kaffe pengar.
Jag lämnade just Northvolt, de stackare som jobbade kvar jublade inte precis även om det nu kommit ett bud på verksamheten.
Enda positiva var ett överflöd av hotellrum till kaffe pengar.
I början av 80-talet bytte vi 12 antenner i Stockholmsområdet som täckte hela StorStockholm.
Jag vågade titta upp ur takluckan när två personet utförde bytet och vad jag minns hade de inga säkerhetslinor när de jobbade med det i masterna.
Jag vågade titta upp ur takluckan när två personet utförde bytet och vad jag minns hade de inga säkerhetslinor när de jobbade med det i masterna.
Stockholms Stadshus invigdes 23 juni 1923, så de tappra/dumdristiga männen hängde där för drygt 100 år sen!K Kane skrev:
Min väninnas morfar var med och murade denna byggnad, han är omnämnd i historien kring byggnationen.
För ny bil eller bara "fel" bil?nino skrev:
Min lilla Skoda från -18 har riktigt reservhjul, orginaldomkraft och verktyg som duger till att byta hjul med...
Har man inte rep.sats med sig? Kompressor är ju heller inte stor eller dyr att ha mednino skrev:
Jag valde Julas för metall handtag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.jula.se/catalog/bil-och...ckverktyg/dackverktyg/reparationssats-600209/