1 656 068 läst ·
17 735 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAAHHH
Ni vet känslan att vakna med ett ryck, hörde jag nåt...?
Sen kom ljudet igen, för att försvinna.
Bipp.... Bipp.... Bipp....
Batteri-slut i brandvarnaren uppe i hallen klockan NOLL TRE TIO....10min över 3...
Somnade om efter ett tag dock och nu är det fräscha batterier i samtliga brandvarnare.
Ni vet känslan att vakna med ett ryck, hörde jag nåt...?
Sen kom ljudet igen, för att försvinna.
Bipp.... Bipp.... Bipp....
Batteri-slut i brandvarnaren uppe i hallen klockan NOLL TRE TIO....10min över 3...
Somnade om efter ett tag dock och nu är det fräscha batterier i samtliga brandvarnare.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 629 inlägg
Hög GAAAAAH-faktor på den.Maskintok skrev:
Jag hade magsjuka dagarna runt beräknad förlossning med mitt andra barn. Jag var jättesjuk och tänkte att startar förlossningen nu får de göra kejsarsnitt, för jag pallar inte...
Som väl var dröjde den lilla älsklingen 10 dagar, så jag hann bli frisk igen.
Hur långt gången är hon?
vecka 15.SågspånPappspikEternit skrev:
Hög GAAAAAH-faktor på den.
Jag hade magsjuka dagarna runt beräknad förlossning med mitt andra barn. Jag var jättesjuk och tänkte att startar förlossningen nu får de göra kejsarsnitt, för jag pallar inte...
Som väl var dröjde den lilla älsklingen 10 dagar, så jag hann bli frisk igen.
Hur långt gången är hon?
skönt att det drog ut lite då, så du fick vara med
jag har varit med alla 5 tidigare gånger..
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 629 inlägg
Inte kul att vara magsjuk i v 15 heller, men hon borde kunna återhämta sig relativt fort, eftersom bebisen i magen är ganska liten än och inte kräver så mycket av hennes energi.Maskintok skrev:
Att jag skulle vara med på förlossningen oavsett hur jag mådde var ingen diskussion, det var jag som skulle föda barnet
...
Korvgubbe
Medlem
· Östergötland
· 1 463 inlägg
Korvgubbe
Medlem
- Östergötland
- 1 463 inlägg
Gaaah!
Vaknade lungt och stilla imorse, låg och blinkade med ögonen i mörkret ett tag när plötsligt paniken sätter in: "Varför hör jag ingen väckarklocka?! Helvet, jag har försovit mig!"
Med rusande puls försöker jag ta reda på vilken ände av mig som ska vara upp och vilken som ska vara ned när jag tar mig ur sängen, och leta reda på mobilen så jag kan meddela de stackars själar som nu står utomhus i fuktig dis, vind och temperatur runt nollan och väntar på att jag ska komma och låsa upp arbetsplatsen åt dem.
Då ser jag det.
Jag har lyckats vakna av mig själv tre minuter innan väckarklockan ska gå igång!
Tror aldrig jag har varit så besviken på mig själv i vuxen ålder...
Vaknade lungt och stilla imorse, låg och blinkade med ögonen i mörkret ett tag när plötsligt paniken sätter in: "Varför hör jag ingen väckarklocka?! Helvet, jag har försovit mig!"
Med rusande puls försöker jag ta reda på vilken ände av mig som ska vara upp och vilken som ska vara ned när jag tar mig ur sängen, och leta reda på mobilen så jag kan meddela de stackars själar som nu står utomhus i fuktig dis, vind och temperatur runt nollan och väntar på att jag ska komma och låsa upp arbetsplatsen åt dem.
Då ser jag det.
Jag har lyckats vakna av mig själv tre minuter innan väckarklockan ska gå igång!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Jag har själv gjort något liknande, detta hände en sommar under studietiden, jag sommarjobbade och hade fått ett migränanfall så jag hade gått hem tidigt. Väl hemma så somnade jag för att sedan vakna upp från vad som kändes som världens längsta natt. Kikade på klockan och den var strax efter 9, eftersom det var ljust ute så antog jag att jag sovit över och även känslan var så.Korvgubbe skrev:
Gaaah!
Då ser jag det.
Så jag rusade upp och började göra mig iordning, då jag började klockan 8… för att sedan kolla klockan på mobilen en gång innan jag slängde mig på cykeln… klockan var ju bara strax efter 21…