1 657 650 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 20 193 inlägg
Påminner mig om när jag ramlade på cykeln från stillastående. Armen gick ur led och hoppade tillbaka igen utan att jag märkte något. Var inte lika kul när man vaknade på morgonen utan fyllans bedövningAlfredo skrev:
GAAAAHHHH!!! halkar och ramlare baklänges i trappan. Mobilen har jag i bakfickan som blir totalt slaktad både fram och baksida. Har ändå fungerat i två veckor.
Idag puttar sonen ner den från soffan. Landar med en super mild duns på golvet. Nu startar den inte utan bara blinkar till grönt GAAAAHHHH!!!
Funkade ju, så jag byter mobil snart!
Nu startar den ju inte, så blir väl jobbigt att få över det som är på den till en ny.
Idag puttar sonen ner den från soffan. Landar med en super mild duns på golvet. Nu startar den inte utan bara blinkar till grönt GAAAAHHHH!!!
Nu startar den ju inte, så blir väl jobbigt att få över det som är på den till en ny.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Har du inte backup via icloud eller motsvarande googletjänst?M Mortsken skrev:GAAAAHHHH!!! halkar och ramlare baklänges i trappan. Mobilen har jag i bakfickan som blir totalt slaktad både fram och baksida. Har ändå fungerat i två veckor.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Gaaaaaaah!
När man fortsätter nätverksuppgraderingsäventyret och bara ska modifiera ett fäste till switchen så den får plats i ett litet utrymme, och upptäcker att den halvtomma argon-flaskan uppenbarligen inte håller tätt och således är tom....
Jävla Air Liquide.
När man fortsätter nätverksuppgraderingsäventyret och bara ska modifiera ett fäste till switchen så den får plats i ett litet utrymme, och upptäcker att den halvtomma argon-flaskan uppenbarligen inte håller tätt och således är tom....
Jävla Air Liquide.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 203 inlägg
Kanske dags att uppdatera det gamla talesättet ”nykterister, icke-rökare och andra skattesmitare” till ”nykterister, icke-bilister och andra skattesmitare”?