Alfredo Alfredo skrev:
Jag har också snubblat på fyllan och sabbat saker. Trist men sånt händer ibland. GAAAAHHHH!!!
Påminner mig om när jag ramlade på cykeln från stillastående. Armen gick ur led och hoppade tillbaka igen utan att jag märkte något. Var inte lika kul när man vaknade på morgonen utan fyllans bedövning :crysmile:

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! halkar och ramlare baklänges i trappan. Mobilen har jag i bakfickan som blir totalt slaktad både fram och baksida. Har ändå fungerat i två veckor.
Idag puttar sonen ner den från soffan. Landar med en super mild duns på golvet. Nu startar den inte utan bara blinkar till grönt GAAAAHHHH!!!
Funkade ju, så jag byter mobil snart!
Nu startar den ju inte, så blir väl jobbigt att få över det som är på den till en ny.

richardtenggren
M Mortsken skrev:
GAAAAHHHH!!! halkar och ramlare baklänges i trappan. Mobilen har jag i bakfickan som blir totalt slaktad både fram och baksida. Har ändå fungerat i två veckor.
Idag puttar sonen ner den från soffan. Landar med en super mild duns på golvet. Nu startar den inte utan bara blinkar till grönt GAAAAHHHH!!!
Funkade ju, så jag byter mobil snart!
Nu startar den ju inte, så blir väl jobbigt att få över det som är på den till en ny.
Har du inte backup via icloud eller motsvarande googletjänst? :)

richardtenggren richardtenggren skrev:
Har du inte backup via icloud eller motsvarande googletjänst? :)
Kommer inte ihåg om jag aktiverade det :)
Huawei P20 Pro är det. Kostar en förmögenhet att byta skärm. Vilket kanske hade varit ok om resten varit ok. Men baksidan och kameran är också slaktad.

richardtenggren
M Mortsken skrev:
Kommer inte ihåg om jag aktiverade det :)
Huawei P20 Pro är det. Kostar en förmögenhet att byta skärm. Vilket kanske hade varit ok om resten varit ok. Men baksidan och kameran är också slaktad.
Nästa gång kommer du ihåg det ;)

Det går att få tillbaka genom att lämna in den en lite duktigare mobilreparatörsfirma.

M Mortsken skrev:
Huawei P20 Pro är det.
Huawei skickar ju allt till Kina, så det borde inte vara så svårt att få tillbaks informationen.

• Gilla
  • Haha
Roga1337 och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
mexitegel mexitegel skrev:
Det går att få tillbaka genom att lämna in den en lite duktigare mobilreparatörsfirma.
Är inte de flesta telefonerna krypterade idag? :)

Gaaaaaaah!

När man fortsätter nätverksuppgraderingsäventyret och bara ska modifiera ett fäste till switchen så den får plats i ett litet utrymme, och upptäcker att den halvtomma argon-flaskan uppenbarligen inte håller tätt och således är tom.... :mad:
Jävla Air Liquide.

• Svetsad fästdel till switch som ska modifieras med synlig svetsfog och verktyg i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
Beretic och 2 till
  • Laddar…
Gaaaaahhh, +6 månaders väntetid för att beställa pass.

P
N Nyikåk skrev:
Gaaaaahhh, +6 månaders väntetid för att beställa pass.
vattpass borde väl finnas;)

• Gilla
freols87
  • Laddar…
Gaah

Tankat för 7000 14-20 mars

• Gilla
1
  • Laddar…
P
skoge skoge skrev:
Gaah

Tankat för 7000 14-20 mars
GAAAHHH du missunnar staten 3500 kr;):crysmile:

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Kanske dags att uppdatera det gamla talesättet ”nykterister, icke-rökare och andra skattesmitare” till ”nykterister, icke-bilister och andra skattesmitare”?

• Gilla
  • Haha
Raimo T och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Kanske dags att uppdatera det gamla talesättet ”nykterister, icke-rökare och andra skattesmitare” till ”nykterister, icke-bilister och andra skattesmitare”?
”nykterister, el-bilister och andra skattesmitare”?

• Haha
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.