1 655 072 läst ·
17 714 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 629 inlägg
GAAAAAH!!!
Mitt språksinne, särskrivningssektionen, har drabbats av en brutal överbelastningsattack:
https://www.byggahus.se/forum/threads/fel-byggd-mellan-vaegg.445035/
Trådens ämne är "Fel byggd mellan vägg".
Jag har knappt ens noterat dubbelkonsonantstavfelet...
...och dessutom undrar människan om det är dolt fel också!!!
Mitt språksinne, särskrivningssektionen, har drabbats av en brutal överbelastningsattack:
https://www.byggahus.se/forum/threads/fel-byggd-mellan-vaegg.445035/
Trådens ämne är "Fel byggd mellan vägg".
Jag har knappt ens noterat dubbelkonsonantstavfelet...
...och dessutom undrar människan om det är dolt fel också!!!
När man ska boka simskola till ungarna och tiderna släpps prick kl 13.00. Av en som har erfarenhet av att försöka få biljetter till Håkan Hellströms rekordkonserter i Göteborg 2016 kan jag meddela att det var INGENTING i jämförelse med att försöka få tid till simskola i vår kommun. Satt alarm på mobilen för en månad sen, satt med mobilen redo... klockan slår över till 13.00 och jag klickar på Boka. Är så nervös att jag givetvis slår in fel födelseår på ungen, backar och gör om. "Inga lediga tider". Kl 13.01. 
GAAAAAAHHHH. Också PIIIIISSSSSS!!!!
Håkan Hellström...MariaiÖstergötland skrev:
När man ska boka simskola till ungarna och tiderna släpps prick kl 13.00. Av en som har erfarenhet av att försöka få biljetter till Håkan Hellströms rekordkonserter i Göteborg 2016 kan jag meddela att det var INGENTING i jämförelse med att försöka få tid till simskola i vår kommun. Satt alarm på mobilen för en månad sen, satt med mobilen redo... klockan slår över till 13.00 och jag klickar på Boka. Är så nervös att jag givetvis slår in fel födelseår på ungen, backar och gör om. "Inga lediga tider". Kl 13.01.
Jag skulle kunna boka biljett för att slippa höra och se honom...han behöver inte uppträda...
Orutinerat.MariaiÖstergötland skrev:
Jag kommer ju aldrig ihåg vad som ska fyllas i men jag gillar din idé och ska försöka komma ihåg detta till nästa gång!Alfredo skrev:
Orutinerat.Alla sådana "statiska textsträngar" har du redan färdiga att kopiera in eller inlagda i någon form av "multiurklippshanterare"... Nu blir du nog inte gladare av detta inlägg men nästa gång är det du som redan 13:00:07 kan hånskratta åt alla tokar som tror att något ska finnas kvar en hel minut efter "släpp".
![]()
Låter ändå bättre än när Proshop släpper grafikkort till försäljning. Har försökt få tag i ett flera gånger men i samma sekund som köpknappen dyker upp är korten slut. Har varit med om detta 4 gånger sen gav jag upp.MariaiÖstergötland skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Webhallen har ett kort att hämta över diskmexitegel skrev:
https://www.webhallen.com/se/product/327541-Palit-GeForce-RTX-3090-GameRock-24GB
För 11k mer än vad jag betalade
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Det är ett quadrokort. Vet inte vilken som är bäst faktiskt. 3090 har fler cuda cores vilket borde ge högre prestanda.richardtenggren skrev: