GAAAAAH!!!
Mitt språksinne, särskrivningssektionen, har drabbats av en brutal överbelastningsattack:
https://www.byggahus.se/forum/threads/fel-byggd-mellan-vaegg.445035/
Trådens ämne är "Fel byggd mellan vägg".
Jag har knappt ens noterat dubbelkonsonantstavfelet...

...och dessutom undrar människan om det är dolt fel också!!!

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
SC Aero och 4 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
...och dessutom undrar människan om det är dolt fel också!!!
Och dessutom är hela inlägget obegripligt...

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Måste vara dolt fel då jag inte ser nån bild...

När man ska boka simskola till ungarna och tiderna släpps prick kl 13.00. Av en som har erfarenhet av att försöka få biljetter till Håkan Hellströms rekordkonserter i Göteborg 2016 kan jag meddela att det var INGENTING i jämförelse med att försöka få tid till simskola i vår kommun. Satt alarm på mobilen för en månad sen, satt med mobilen redo... klockan slår över till 13.00 och jag klickar på Boka. Är så nervös att jag givetvis slår in fel födelseår på ungen, backar och gör om. "Inga lediga tider". Kl 13.01. :cry:
GAAAAAAHHHH. Också PIIIIISSSSSS!!!!

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
Fario och 5 till
  • Laddar…
P
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
När man ska boka simskola till ungarna och tiderna släpps prick kl 13.00. Av en som har erfarenhet av att försöka få biljetter till Håkan Hellströms rekordkonserter i Göteborg 2016 kan jag meddela att det var INGENTING i jämförelse med att försöka få tid till simskola i vår kommun. Satt alarm på mobilen för en månad sen, satt med mobilen redo... klockan slår över till 13.00 och jag klickar på Boka. Är så nervös att jag givetvis slår in fel födelseår på ungen, backar och gör om. "Inga lediga tider". Kl 13.01. :cry:
Håkan Hellström...
Jag skulle kunna boka biljett för att slippa höra och se honom...han behöver inte uppträda... :crysmile:

• Haha
  • Gilla
reez och 7 till
  • Laddar…
Är så nervös att jag givetvis slår in fel födelseår på ungen,
Orutinerat. :cry: Alla sådana "statiska textsträngar" har du redan färdiga att kopiera in eller inlagda i någon form av "multiurklippshanterare"... Nu blir du nog inte gladare av detta inlägg men nästa gång är det du som redan 13:00:07 kan hånskratta åt alla tokar som tror att något ska finnas kvar en hel minut efter "släpp". :cool:

Alfredo Alfredo skrev:
Orutinerat. :cry: Alla sådana "statiska textsträngar" har du redan färdiga att kopiera in eller inlagda i någon form av "multiurklippshanterare"... Nu blir du nog inte gladare av detta inlägg men nästa gång är det du som redan 13:00:07 kan hånskratta åt alla tokar som tror att något ska finnas kvar en hel minut efter "släpp". :cool:
Jag kommer ju aldrig ihåg vad som ska fyllas i men jag gillar din idé och ska försöka komma ihåg detta till nästa gång!

• Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Låter ändå bättre än när Proshop släpper grafikkort till försäljning. Har försökt få tag i ett flera gånger men i samma sekund som köpknappen dyker upp är korten slut. Har varit med om detta 4 gånger sen gav jag upp.

• Arg
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
Gaaaah, varianten heter omikron. N. Nnnnnnnn, inte omikrom. Gaaaaaah!

• Gilla
Satsuki och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Låter ändå bättre än när Proshop släpper grafikkort till försäljning. Har försökt få tag i ett flera gånger men i samma sekund som köpknappen dyker upp är korten slut. Har varit med om detta 4 gånger sen gav jag upp.
Webhallen har ett kort att hämta över disk

https://www.webhallen.com/se/product/327541-Palit-GeForce-RTX-3090-GameRock-24GB

För 11k mer än vad jag betalade :crysmile:

N
N nybyggarn3 skrev:
GAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!
Nu är luktsinnet borta också. Kaffet smakar skumt och snusen ingenting. Hur ska man nu kunna motivera sig att stiga upp på morgonen?
Passa på att sluta snusa :D

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
richardtenggren
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Webhallen har ett kort att hämta över disk

[länk]

För 11k mer än vad jag betalade :crysmile:
Med det där priset så förstår jag varför min laptop hade ett rätt så högt listpris!
Nu är väl det där lite lyxigare och fullstort, men antar att mitt RTX A5000 16 GB är ganska ”snarlikt” :p

richardtenggren richardtenggren skrev:
Med det där priset så förstår jag varför min laptop hade ett rätt så högt listpris!
Nu är väl det där lite lyxigare och fullstort, men antar att mitt RTX A5000 16 GB är ganska ”snarlikt” :p
Det är ett quadrokort. Vet inte vilken som är bäst faktiskt. 3090 har fler cuda cores vilket borde ge högre prestanda.

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det är ett quadrokort. Vet inte vilken som är bäst faktiskt. 3090 har fler cuda cores vilket borde ge högre prestanda.
Ja, vilket är lämpligt för CAD ;)

• Gilla
TheodorD
  • Laddar…
N Niq skrev:
Passa på att sluta snusa :D
Check!

• Gilla
Niq
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.