1 657 638 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 200 inlägg
Jag bjuder hälften vid snabb affär. Svarar du inte inom en kvart kommer jag att ringa och skälla på dig om hur man beter sig, kompis.
Sålde just lite saker på nätet. På en sak så fick jag ett bud. Lite senare bjöd en annan typ lite lägre. Så jag skrev till honom att jag fått ett högre bud och hur mycket det var och att jag säljer till högstbjudande. Då ger han ett bud under det högre budet som jag redan fått.
Intressant ändå att viköperdin... inte ger ett anständigare bud (som de senare backar ner från).U Utsliten och utdömd skrev:Det är ju jag som säljer!
Tydligen säljer jag den för halva annonserade priset om man kollar vilka bud som kommit, utan att de provkört eller ens tittat på plats.
35k ligger den ute för men som sagt fått oseriösa bud på 10000-20000kr
…och en båt + att jag ska betala 50k?
Mesta likadana på blocket ligger ute för 45, men min har lite kosmetisk rost (som är vanligt på denna modellen) så har dragit av 10k för nya skärmar och lack ifall nån vill fixa den.
Viköperdinbil erbjöd 17k så typ samma som skambuden, men på tok får lågt. Jag kan släppa den för 27 har jag tänkt och då ingår vinterdäck som kostade 8k, som har rullat 160mil.
Han insåg att du bluffade.N Niq skrev:
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 296 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 296 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Satt uppe till midnatt igår för att vänta på mitt paket som skulle komma då! Kom inget paket och nu har jag passivt aggressivt svarat på ett sms man ej kan svara på för att göra det VÄLDIGT tydligt att jag är hemma idag också och kan ta emot paketet…
Han orkade inte åka till dig.Ossian K Olsson skrev:
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 296 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 296 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 296 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 296 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 649 inlägg
WAAAAAAAAAAAAAAAAGH...
Autoreply från supporten, 14-16 arbetsdagars väntetid...
Tur att mobilen fortfarande är användbar.
Autoreply från supporten, 14-16 arbetsdagars väntetid...
Tur att mobilen fortfarande är användbar.