1 656 061 läst ·
17 735 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
För att inte tala om se som prutar innan de ens har sett bilen för att de har så långt att åka.😀U Utsliten och utdömd skrev:Suck och gaaah!
La upp en annons på blocket för att sälja en bil som inte vi använder lägre. Gud vad jag inte gillar blocket. Inom en minut från att jag la upp annonsen så hade jag fått (skam)bud på halva priset.
Och så fölk som prutar 30% innan de tittar på bilen och motiverar det med att det kommer kosta mycket att laga rosten (estetisk på skärmar och dörrar, helt rostfri under och sparklådor).
Bilen är 20år och har rullat 25k mil, lycka till att hitta en helt rostfri bil i den klassen…
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 793 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 793 inlägg
https://youtu.be/8HXFurHCkP8?si=TspdzdG_76F3e2QoM Myckling skrev:
Lite om hur FB marketplace funkar...
Allvetare
· Västra götaland
· 10 917 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 12 215 inlägg
Fick en parkeringsbot i Danmark på 910 danska kronor: "P-skive ej synlig".
Jag bestred och skickade bild som visar hur P-skivan låg i rutan (husbil). Men den såg inte ut som danska P-skivor. Tog mig några timmar lagläsning tills jag hittade att Danmark godkänner P-skivor som är godkända i Norden någonstans.
Nu efter ett halvt år kom ett brev ifrån skurkarnas chefsjurist att jag hade rätt. Men ingen ursäkt.
Jag bestred och skickade bild som visar hur P-skivan låg i rutan (husbil). Men den såg inte ut som danska P-skivor. Tog mig några timmar lagläsning tills jag hittade att Danmark godkänner P-skivor som är godkända i Norden någonstans.
Nu efter ett halvt år kom ett brev ifrån skurkarnas chefsjurist att jag hade rätt. Men ingen ursäkt.
Nu tolkade jag det iofs som att det var Ica bankens spärrnummer men man ringer ju aldrig till ett nummer som kommer i ett sådant meddelande.useless skrev:
Skickar banker ens meddelanden om sådana här saker ringer dom inte bara upp o meddelar att ditt kort är låst kontakta banken?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 175 inlägg