Gah! DCL-stickproppar. Har pajat 4 för de är så svåra att öppna.

• Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
DCL känns som en typisk kommittéprodukt.

• Gilla
karlmb och 4 till
  • Laddar…
Satsuki
4774 4774 skrev:
Ännu mera GAAAAHHHH. Trots att jag med sjukvårdens hjälp blivit av med 26,5kg vätska så minskar inte hjärtsvikten utan blir bara värre och värre så vi får väl se hur länge till jag får leva 🤬
Håller tummar och tår för att det vänder!!!!
🤞🏻

• Gilla
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
Gaaahhh.
Det lättare underhållet på Jaggan får avbrytas för en mindre rengöring av kaffemaskinen. Det är tydligen viktigare, tycker somliga

Arbetsbänk med verktyg, vätskor och kaffemaskin, vid sidan av en isärmonterad motor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Anderscurl och 2 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Gaaahhh.
Det lättare underhållet på Jaggan får avbrytas för en mindre rengöring av kaffemaskinen. Det är tydligen viktigare, tycker somliga
Självklart!
Bricka med texten "BUT FIRST, COFFEE" på en grå yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Ja har flera närstående inom vården och de känner sej helt utslitna av all stress . All vård borde prioriteras mer med högre löner och mindre nedskärningar .
Man kan organisera sönder vilken verksamhet som helst så den knappt fungerar.

• Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Satsuki
K Kakelugnen566 skrev:
Ofta stress inom vård och omsorg... har själv varit i det 😠 😢
Jag älskar mitt jobb, och de flesta patienter jag möter har stor förståelse för att vi måste prioritera de som har livshotande tillstånd först. Men en liten del ser bara sig själv och förstår inte varför vi inte kommer till dem trots att de har väntat flera timmar…

• Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
K
Satsuki KristinaRT skrev:
Jag älskar mitt jobb, och de flesta patienter jag möter har stor förståelse för att vi måste prioritera de som har livshotande tillstånd först. Men en liten del ser bara sig själv och förstår inte varför vi inte kommer till dem trots att de har väntat flera timmar…
Likadant i omsorgen, en del satt med klockan i högsta hugg och påtalade om man var 5 minuter försenad, de minutrarna lades på i slutänden så man minsann inte gick för tidigt.
Jag gillade också oftast mitt jobb!

• Gilla
Satsuki
  • Laddar…
K
Idag har det hänt lite grejer;
på morgonen ringde min ögonläkare och berättade att hon skickat mina papper till hematologen, som ska bota mig hoppas jag, att de skulle höra av sig om 1-2 v
Och nu på em ringde de och gav mig tid på fredag 2 maj!! Skönt att det är på g 🤞☺️

• Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 18 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
Idag har det hänt lite grejer;
på morgonen ringde min ögonläkare och berättade att hon skickat mina papper till hematologen, som ska bota mig hoppas jag, att de skulle höra av sig om 1-2 v
Och nu på em ringde de och gav mig tid på fredag 2 maj!! Skönt att det är på g 🤞☺️
Skönt! När man väl kommer förbi primärvårdens nålsöga är svensk sjukvård faktiskt riktigt effektiv.

• Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
K
B b8q skrev:
Skönt! När man väl kommer förbi primärvårdens nålsöga är svensk sjukvård faktiskt riktigt effektiv.
Håller med, men vid detta tillfälle vad det i samband med ögonm, för jag skulle få göra en gråstarroperation på en utomsocknes klinik.
Jag upptäckte knölen 10 dgr innan det besöket, så den dr fick skriva återremiss till ögonm!!
I samband med upptäckten ringde jag till ögon, men det togs inte på allvar: du ska ju träffa dr om en vecka...
Men det har gått ganska fort ändå 👍🤞

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
U
Suck och gaaah!

La upp en annons på blocket för att sälja en bil som inte vi använder lägre. Gud vad jag inte gillar blocket. Inom en minut från att jag la upp annonsen så hade jag fått (skam)bud på halva priset.
Och så fölk som prutar 30% innan de tittar på bilen och motiverar det med att det kommer kosta mycket att laga rosten (estetisk på skärmar och dörrar, helt rostfri under och sparklådor).
Bilen är 20år och har rullat 25k mil, lycka till att hitta en helt rostfri bil i den klassen…

• Gilla
  • Arg
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
Underbart med TV via internet på hotell, som mest har jag lyckats titta i 23 minuter innan det hängde sig 🤬

• Älska
Intet
  • Laddar…
RoTe
U Utsliten och utdömd skrev:
Suck och gaaah!

La upp en annons på blocket för att sälja en bil som inte vi använder lägre. Gud vad jag inte gillar blocket. Inom en minut från att jag la upp annonsen så hade jag fått (skam)bud på halva priset.
Och så fölk som prutar 30% innan de tittar på bilen och motiverar det med att det kommer kosta mycket att laga rosten (estetisk på skärmar och dörrar, helt rostfri under och sparklådor).
Bilen är 20år och har rullat 25k mil, lycka till att hitta en helt rostfri bil i den klassen…
Gissa varför tjänster som visäljerdinbil osv finns.

• Gilla
karlmb och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Gissa varför tjänster som visäljerdinbil osv finns.
Nu är han nog mer intresserad av viköperdinbil........😉

• Haha
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.