1 654 672 läst ·
17 705 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 271 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 271 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 452 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 452 inlägg
Tack, ja det hoppas jag med!KristinaRT skrev:
Vet inte så jättemycket än, men vet att jag ska göra en helkroppsröntgen, så de vet att det bara är ögat som är drabbat.
Sen ska det göras en "mask" till huvudet så jag ligger still. Det är i stort vad jag vet
Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 3 271 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 3 271 inlägg
Det är det viktigaste just nu. Jag kan lägga till att det värsta med strålning är ligga still, det gör inte ont..K Kakelugnen566 skrev:
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 452 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 452 inlägg
B
Blazermannen
Medlem
· Uppsala län
· 428 inlägg
Blazermannen
Medlem
- Uppsala län
- 428 inlägg
GAAAAHHHH!!!
Skulle byta till sommarhjul på släpet. Jag trodde att jag hade varit hemma och bytt inför vintersäsongen, och att sommarhjulen skulle ligga hemma, men se det gjorde de inte. Jag brukar parkera släpet på ett ställe en bit hemifrån, troligen skedde senaste bytet där och där ligger förmodligen sommarhjulen. Det är visserligen inte långt bort, men vaf*n, det tar en massa tid med allt oplanerat farande hit och dit.
Edit: Jag hade kört hem släpet från andra stället när jag började leta efter sommarhjulen, därför var det extra irriterande.
Skulle byta till sommarhjul på släpet. Jag trodde att jag hade varit hemma och bytt inför vintersäsongen, och att sommarhjulen skulle ligga hemma, men se det gjorde de inte. Jag brukar parkera släpet på ett ställe en bit hemifrån, troligen skedde senaste bytet där och där ligger förmodligen sommarhjulen. Det är visserligen inte långt bort, men vaf*n, det tar en massa tid med allt oplanerat farande hit och dit.
Edit: Jag hade kört hem släpet från andra stället när jag började leta efter sommarhjulen, därför var det extra irriterande.
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 4 630 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 452 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust