4774 4774 skrev:
GAAAAHHAA för att ha fått hjärtsvikt och tvingas tillbringa hela påsken på Sös mående sämre än jag någonsin har gjort. Börjar faktiskt tycka lite synd om mig själv. Lite för mycket nu 😭
Krya på dig!
Know the feeling av att vara proffspatient.

• Gilla
4774
  • Laddar…
GAAAAH!

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Hoppas de får ordning på dig, hängde där 6 dygn i Januari och då skötte dom sig iaf. ;)

Lägger in en bild så några får ett GAAAAHHHH!!! :D

[bild]
Mmmmm. 🤗
Julskinka i marinad.😁

• Haha
Tokslut
  • Laddar…
4774
Alfredo Alfredo skrev:
Krya på dig! ❤️
Tack ♥️. Verkar gå s

• Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Satsuki
Tokslut Tokslut skrev:
Hoppas de får ordning på dig, hängde där 6 dygn i Januari och då skötte dom sig iaf. ;)

Lägger in en bild så några får ett GAAAAHHHH!!! :D

[bild]
Ser oerhört smärtsamt ut 😱
Hur tusan gör man för att få vac i hela medllinjesnittet…

Satsuki KristinaRT skrev:
Ser oerhört smärtsamt ut 😱
Hur tusan gör man för att få vac i hela medllinjesnittet…
Lätt, man öppnas upp från rot till solarplexus och de gräver runt och letar pärlor i 7.5h ;) Och ingen direkt smärta, de fuskade med ryggmärgbedövning denna gång

Har haft mindre VAC också ;)

Satsuki
Tokslut Tokslut skrev:
Lätt, man öppnas upp från rot till solarplexus och de gräver runt och letar pärlor i 7.5h ;) Och ingen direkt smärta, de fuskade med ryggmärgbedövning denna gång

Har haft mindre VAC också ;)
Jo, det borde förklara saken, men ser så ….oprecist och brutalt… ut.
Ryggbedövning är 👌

• Gilla
tommib
  • Laddar…
GAAHH för tyska byråkratin. Om ni tycker att Sverige är krångligt så är Tyskland sju resor värre. Att göra ägarbyte på en bil kräver personligt uppsökande av en fysisk myndighet i distriktets centralort, med nummerplåtarna och en massa dokument i handen. Ibland måste man beställa tid för detta och står i kö hos myndigheten.
Än mer utvecklad var förstås byråkratin i gamla DDR. Jag hittade just en massa dokument och formulär kring en tjänsteresa som jag företog från Sverige till DRR 1989. Jag var ju västtysk medborgare vid den tiden fast bosatt i Sverige, det kunde DDR inte riktigt få ihop. Svenskarna var ju bättre ställde för det ansågs som neutrala och politikerna kyssade Honecker i arslet. Volvo sålde statslimousiner till dessa kräk.

galento
Var också i DDR på ett kort besök vid den tiden och det var inget ställe man
ville bo på. Det är bättre tyskarna håller sej i hemlandet för häromkring är de
iallafall inte omtyckta av någon faktiskt. Tar nog länge för folk att glömma
illdåden nazisterna gjorde.

• Wow
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
N Niq skrev:
Punschrullar utan punsch får dom ens kallas punschrullar då?
Det är därför man kallar dessa 150-ohmare, så undviker man en sådan innehållskonflikt.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
MathiasS MathiasS skrev:
Det är därför man kallar dessa 150-ohmare, så undviker man en sådan innehållskonflikt.
Iaf ett bra sätt att förvilla folk så dom inte vet vad man pratar om.
Dammsugare som Anders skrev är mera välkänt

T Thomas_Blekinge skrev:
GAAHH för tyska byråkratin. Om ni tycker att Sverige är krångligt så är Tyskland sju resor värre. Att göra
Arbetade på den tiden hos Ericsson, som en "bonus" chartrade de ett plan från Linjeflyg och en helgresa till Berlin (hade passat i tråden man glömt med Linjeflyg). Men vi landade på Schönefeld och passerade tullkontrollen, vi kunde i princip bara gå rakt igenom och en snabbkoll på passet vidare med buss till Västberlin.
Men övriga resande från andra öststatsländer med bagage så rev man upp innehåll och bara sköt väskan vidare, där stod de resande och försökte få ned innehållet på nytt.

P pennybridge skrev:
Det är en liten Puck som känner av om fukt rinner under den och är kopplad via zigbee till min hemautomation där jag skapat ett scenario om sensorn larmar. Då får jag mail, pushnotis till telefon och så ropas det ut i högtalarna hemma.

[bild]
Måste vara jobbigt att bo där.

T Thomas_Blekinge skrev:
Måste vara jobbigt att bo där.
Varför då? Jag har haft vattenläckagelarm i köksskåpet i runt 20 år och kan inte säga att det är speciellt jobbigt.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Varför då? Jag har haft vattenläckagelarm i köksskåpet i runt 20 år och kan inte säga att det är speciellt jobbigt.
Har man återkommande vattenläckor så.. 😉😇
Jag förstår syftet med pucken.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.