1 499 053 läst ·
15 314 svar
1499k läst
15,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Ja då är det förstås jobbigt. Men så är det väl inte för @pennybridge eller har jag missat något?FredrikR skrev:
GAAAHHH!!
Jag har använt Otrivin nässprej för att förpackningen har en lång och bra pip som får in det långt i näsan.
Eller hade, när jag plockade upp flaskan jag köpte för 1-2 veckor sedan ser jag att de har gjort om alltihop och att det numer är en liten, löjligt kort fånig pip!
Varför då??
GAAAHHHHH!!
Jag har använt Otrivin nässprej för att förpackningen har en lång och bra pip som får in det långt i näsan.
Eller hade, när jag plockade upp flaskan jag köpte för 1-2 veckor sedan ser jag att de har gjort om alltihop och att det numer är en liten, löjligt kort fånig pip!
Varför då??
GAAAHHHHH!!
Anpassad för dvärgar?Fotografen skrev:
GAAAHHH!!
Varför då??
GAAAHHHHH!!
Ja säg det?
Jag begriper inte själva vitsen med en kort pip, är man förkyld och täppt i snoken sitter det ju en bit upp?
Jag begriper inte själva vitsen med en kort pip, är man förkyld och täppt i snoken sitter det ju en bit upp?
Gaaaahhhhh.
Köpte en termometer från termometerfabriken Viking i Eskilstuna. Trodde jag! Det visade sig att Eskilstuna ligger i Kina 🤮.
Köpte en termometer från termometerfabriken Viking i Eskilstuna. Trodde jag! Det visade sig att Eskilstuna ligger i Kina 🤮.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder