1 655 603 läst ·
17 716 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Gillar hur du tänker! Du har PM med mitt swishnummer. Tror du får swisha i omgångar på grund av beloppsbegränsningar men det är väl inget problem hoppas jag?!mexitegel skrev:
Swisha gärna så att det räcker till två så köper jag en till @Utsliten och utdömd när jag ändå masar mig till bilhandlaren. Vi ska ju hjälpa varandra här på forumet!
Köp en till mig också, tycker A6:a ser trevlig ut för att vara en elbil...Alfredo skrev:
Gillar hur du tänker! Du har PM med mitt swishnummer. Tror du får swisha i omgångar på grund av beloppsbegränsningar men det är väl inget problem hoppas jag?!
Swisha gärna så att det räcker till två så köper jag en till @Utsliten och utdömd när jag ändå masar mig till bilhandlaren. Vi ska ju hjälpa varandra här på forumet!
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
Gör @mexitegel det han ska ordnar jag givetvis det åt dig! Inga problem!R roli skrev:
Du har fått många tips men jag såg inte grundregel nr 1. Man börjar inte vid en vägg. Man börjar en knapp plattrad in från en vägg där det är viktigast att det är snyggt. Anledningen är att väggar sällan är raka och vinkelräta mot varandra. Man måste också kontrollmäta och räkna så att man inte får en jättesmal remsa av en platta kvar vid någon vägg.F Fluxor skrev:
Helt OK om du skaffar ett extrakort till mig. I situationer som denna kan jag vara oerhört flexibel kring detaljerna!mexitegel skrev:
Edit: Vet att många bilhandlare inte accepterar Amex vid bilköp. Haft problem med detta genom åren. Men du har säkert en lösning på detta också antar jag?!
Medlem
· Stockholm
· 4 630 inlägg
Och här ligger jag med en fet ÖLI och tycker synd om mig själv......... Ynkligt....
/W
/W
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 173 inlägg
GAAAAAAAAAAAH-H!
Äntligen byte till sommardäck och så ligger det ett tiotal balanseringsvikter kvar på golvet från vinterförvaringen….och så är det påskstängt på alla gummiverkstäder. På med vintern igen! 😩
Äntligen byte till sommardäck och så ligger det ett tiotal balanseringsvikter kvar på golvet från vinterförvaringen….och så är det påskstängt på alla gummiverkstäder. På med vintern igen! 😩
Sälj den nu då, sällan eller aldrig har du väl haft möjlighet till så billiga mil under en femårsperiod, rasar den i morgon lär du väl inte ens få femtio papp för den på skroten och nu har den väl gått så långt att du inte längre kan ha maskinskadeförsäkring på den.U Utsliten och utdömd skrev: