mexitegel mexitegel skrev:
Så är det, men det är bara pengar. Det är värdsliga saker.
Gillar hur du tänker! Du har PM med mitt swishnummer. Tror du får swisha i omgångar på grund av beloppsbegränsningar men det är väl inget problem hoppas jag?!

Swisha gärna så att det räcker till två så köper jag en till @Utsliten och utdömd när jag ändå masar mig till bilhandlaren. Vi ska ju hjälpa varandra här på forumet!

• Gilla
  • Älska
  • Haha
mikethebik och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Gillar hur du tänker! Du har PM med mitt swishnummer. Tror du får swisha i omgångar på grund av beloppsbegränsningar men det är väl inget problem hoppas jag?!

Swisha gärna så att det räcker till två så köper jag en till @Utsliten och utdömd när jag ändå masar mig till bilhandlaren. Vi ska ju hjälpa varandra här på forumet!
Köp en till mig också, tycker A6:a ser trevlig ut för att vara en elbil...

U Utsliten och utdömd skrev:
Gaaaah! 880 0000 utan tillval

Helt sjuka priser på elbilar. Jag gav 300’ för A6an 2020, då en begagnad my 2018 fd tjänstebil. Nu +10’ mil senare får jag typ 300’ om jag säljer den.
Det blir ju så när de nya blir mindre roliga.

R roli skrev:
Gör @mexitegel det han ska ordnar jag givetvis det åt dig! Inga problem!

• Gilla
roli
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Jag har aldrig gjort det förr... Det kan bli ett dyrt försök...
Du har fått många tips men jag såg inte grundregel nr 1. Man börjar inte vid en vägg. Man börjar en knapp plattrad in från en vägg där det är viktigast att det är snyggt. Anledningen är att väggar sällan är raka och vinkelräta mot varandra. Man måste också kontrollmäta och räkna så att man inte får en jättesmal remsa av en platta kvar vid någon vägg.

• Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
G
kan bli smala remsor vid golvbrunnen så kolla där också så risken för nya GAAAAAAH blir mindre 😎

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
Gaaaah! 880 0000 utan tillval

Helt sjuka priser på elbilar. Jag gav 300’ för A6an 2020, då en begagnad my 2018 fd tjänstebil. Nu +10’ mil senare får jag typ 300’ om jag säljer den.
Finns biliga Teslor numera...

R roli skrev:
Ni tänker gruppköp alltså? Det är ju också poppis här på forumet.

Swish är för pöbeln, vi andra kör med Amex black.

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Swish är för pöbeln, vi andra kör med Amex black.
Helt OK om du skaffar ett extrakort till mig. I situationer som denna kan jag vara oerhört flexibel kring detaljerna!

Edit: Vet att många bilhandlare inte accepterar Amex vid bilköp. Haft problem med detta genom åren. Men du har säkert en lösning på detta också antar jag?!

4774 4774 skrev:
GAAAAHHAA för att ha fått hjärtsvikt och tvingas tillbringa hela påsken på Sös mående sämre än jag någonsin har gjort. Börjar faktiskt tycka lite synd om mig själv. Lite för mycket nu 😭
Hoppas de får ordning på dig, hängde där 6 dygn i Januari och då skötte dom sig iaf. ;)

Lägger in en bild så några får ett GAAAAHHHH!!! :D

Bilden visar en mage med bandage och medicinsk utrustning efter operation, inlindad i plast med synliga sårtejpade områden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Wow
  • Älska
Maria T och 6 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
mående sämre än jag någonsin har gjort.
Krya på dig! ❤️

• Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Och här ligger jag med en fet ÖLI och tycker synd om mig själv......... Ynkligt....
/W

• Gilla
4774
  • Laddar…
GAAAAAAAAAAAH-H!

Äntligen byte till sommardäck och så ligger det ett tiotal balanseringsvikter kvar på golvet från vinterförvaringen….och så är det påskstängt på alla gummiverkstäder. På med vintern igen! 😩

• Ledsen
  • Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
Jag gav 300’ för A6an 2020, då en begagnad my 2018 fd tjänstebil. Nu +10’ mil senare får jag typ 300’ om jag säljer den.
Sälj den nu då, sällan eller aldrig har du väl haft möjlighet till så billiga mil under en femårsperiod, rasar den i morgon lär du väl inte ens få femtio papp för den på skroten och nu har den väl gått så långt att du inte längre kan ha maskinskadeförsäkring på den.

• Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
4774
Tackar ♥️

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.