1 641 214 läst ·
17 544 svar
1641k läst
17,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Medlem
· Stockholm
· 4 630 inlägg
GAAAAHHHHHHHHHH, för den jävla skitmotorlampan. Den var tänd förra sommaren, men släcktes när jag bytt batteri. Bilen var avställd tills oktober då jag fixade lite och besiktade i januari och fick 2 tvåor. I februari tändes motorjävla lampan igen. Men jag trodde att de bara kollade befintliga 2or på efterkontroll som skedde igår men 1 ny 2a. Idag slocknade motorjävlaskitlampan av sig själv....
/W
/W
Vad säger koderna då?Workingclasshero skrev:
GAAAAHHHHHHHHHH, för den jävla skitmotorlampan. Den var tänd förra sommaren, men släcktes när jag bytt batteri. Bilen var avställd tills oktober då jag fixade lite och besiktade i januari och fick 2 tvåor. I februari tändes motorjävla lampan igen. Men jag trodde att de bara kollade befintliga 2or på efterkontroll som skedde igår men 1 ny 2a. Idag slocknade motorjävlaskitlampan av sig själv....
/W
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 118 inlägg
Måste ju vara kul att köra Alfa ändå. Saknar min ibland.
Chromecast strulet. Fick detta nyss i mejlen, kopierar in för det som inte registrerat enheterna till sin Google profil.
Länken ovan är https://www.googlenestcommunity.com...cast-2nd-gen-and-Chromecast-Audio/td-p/686992
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Länken ovan är https://www.googlenestcommunity.com...cast-2nd-gen-and-Chromecast-Audio/td-p/686992
Medlem
· Stockholm
· 4 630 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 4 630 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 12 172 inlägg
Då hade du varit min vän när jag behövde byta bensintanken på hennes Golf Cabrio på garageuppfarten 1995 eller så. Liggandes under bilen blandades rost, sand och bensin och rann friskt i mina arbetskläder.
Medlem
· Stockholm
· 4 630 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 12 172 inlägg
Fast man måste erkänna att idag så startar bilarna på vinter utan problem.T Thomas_Blekinge skrev:
Väldigt sällan de surnar eller batteriet tar slut.
Och bränsleförbrukningen har gått ned trots att bilarna blivit dubbelt så tunga & har 4ggr så breda däck.
Min med. Nät jag skulle åka till jobbet lös den förbannade lampan igen. Öppnade huven, men inget konstigt där. Jag tror på ett svartmögelangrepp. Definitivt ett dolt felWorkingclasshero skrev:
/W
Gaaahhhh.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Medlem