Guess who’s back! Nu är det åtminstone dagsljus, men när kon inte var så sugen så försökte han *ehrm* kramas med kalven 🙄 Ljud på för att uppleva hans ljuva lockrop:

• Haha
  • Gilla
Victor.M och 8 till
  • Laddar…
Jo, det där får han träna på om det ska bli något.

• Haha
Jumos
  • Laddar…
Det låter som att han har slagit lilltån på något. Helfestligt.

pjgb pjgb skrev:
Det låter som att han har slagit lilltån på något. Helfestligt.
Helfestligt på dagtid, inte mitt i mörkaste natten när han står under sovrumsfönstret och brölar 😅

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Pinntjur. Bör skjutas av så de bättre tjurarna kan para sig istället. Då de får större kalvar som överlever bättre.

Jumos Jumos skrev:
Helfestligt på dagtid, inte mitt i mörkaste natten när han står under sovrumsfönstret och brölar 😅
🎵 Oh Juuuumos, kom uuuut ikväll, jag väntar i hörnet av äpplen och garaget 🎵

• Haha
  • Gilla
Kakelugnen566 och 7 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Pinntjur. Bör skjutas av så de bättre tjurarna kan para sig istället. Då de får större kalvar som överlever bättre.
Snarare behöver kalvarna skjutas av så tjur och ko blir äldre och får större kalvar.

WAAAAAAAAAAAGH!

Varför ha en blocketannons om man ändå inte tänker svara?

• Gilla
  • Ledsen
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAAAAGH!

Man känner sig ensam och vill få känna sig lite populär och eftertraktad istället? 😉

• Haha
kashieda
  • Laddar…
WAAAAAAAAAAAGH!

Marketplace då!?
Jag har nu 11 olika annonser där jag inte får kontakt med säljarna.
Ett skämt är vad det är.
Gaaaaagh!!

• Ledsen
  • Gilla
Johan Matsson och 1 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAAAAGH!

…för att inte tala om alla annonsörer som inte ids plocka ner sina annonser när grejerna är sålda.

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
…för att inte tala om alla annonsörer som inte ids plocka ner sina annonser när grejerna är sålda.
Drabbades av en sån idag med.
Men den andra annonsen jag skrivit på två gånger nu har jag inte fått nått svar på, och annonsen är kvar än...

• Arg
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Gahhh för miljökrav som gör att motortillverkare måste ändra toleranserna så det är snudd på glapp i cylindrarna för att få ner friktionen. Detta i kombination med lågfriktionsoljor som är typ tunnare än vatten gör att det är ”inom specifikationen” när de drar över 1 liter olja/1000 mil….

Motorolja av vettig kvalitet är ju som bekant inte helt gratis utöver omaket att man behöver ha ett oljefat i bagaget.

redarn redarn skrev:
Har ni bara en bil?
Det är väl klokt och ekonomiskt eftersom han har ett begagnat hus på cykelavstånd från staden och inte äger nått fritidshus, på fritiden verkar det ju cyklas, campas i närområdet och åkas kollektivt när de far nånstans utom cykelns räckvidd.

Ett föredöme skulle man kunna säga...
mexitegel mexitegel skrev:
Motorolja av vettig kvalitet är ju som bekant inte helt gratis utöver omaket att man behöver ha ett oljefat i bagaget.
Varför räcker det inte att ha med en extra oljedunk?

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Charter brukar väl inte räknas som kollektivtrafik, eller?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.