1 658 122 läst ·
17 767 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 175 inlägg
B
Björn He Bergman
Bannad
· Stockholms län
· 336 inlägg
Björn He Bergman
Bannad
- Stockholms län
- 336 inlägg
Vid Medborgarplatsen borde man inte ha byggt någon på- och avfart mellan Söderledstunneln och Medborgarplatsen, utan man borde där hellre ha byggt en tunnelförgrening, med en gren som viker av sydvästerut mot Tanto och därifrån på bro över Årstaviken till Trafikplats Nyboda. Det är så jag menar.Isakare skrev:
Den så kallade Tantoleden, som planerades under 1960-talet men utan att bli verklighet, hade således kunnat bli verklighet, och hade kunnat bli en viktig motorledsförbindelse mellan E4 söderut och Stockholms city, liksom viktig direkt vägförbindelse till Södersjukhusets akutmottagning.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 175 inlägg
Backuperna från mina gamla ipads är också borta från icloud utan att jag stängt av backup eller tagit bort dem från kontot. Jag slutade bara att använda dem och de ligger kvar här och dräller i en låda.Johan Gunverth skrev:
/Höghus
Gick ut på Flashback för att se vad som hänt i Örebro, det är tyvärr där man får veta nått om man vill.
Men Flashback ligger nere, de sägs att sidan är överbelastad.
Men man måste undra, kan en myndighet eller liknande stänga en sån sida vid en situation som denna ??
Men Flashback ligger nere, de sägs att sidan är överbelastad.
Men man måste undra, kan en myndighet eller liknande stänga en sån sida vid en situation som denna ??
Nej, ingen myndighet som har en knapp för att stänga ner en sida. Dessutom är väl Flashback inte baserat i Sverige sedan många år tillbakaIsakare skrev:
Tveksamt, Flashback har väl sitt cloud utanför Sverige vad jag minns. Det är "bara" överbelastning just nu pga den tragiska händelsen.Isakare skrev:
Som sagt, sajten är överbelastad. Har varit fler visningar av den specifika Örebrotråden idag än antalet tittare på finalen i Mello. Inte många servrar som pallar med den anstormningen.Isakare skrev: