Kramla
Mejad av en lastbil på morgonen när jag stod i separat fil för vänstersväng, han tog spegeln med sig och smet även efter jag stoppat honom på en bussficka längre fram…o igen gång tre…
Enl polisen som stoppade honom senare så kommer han undan med att ord står mot ord och han märkte inte att han svängde in i mig…

(Tur iaf att det bara var spegeln)
 
  • Ledsen
  • Wow
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
P
Maskintok skrev:
GAAAAAAAAHHHH..

traktorn riven... snö helvete kommit..
Skulle behöva ut...
skiten slår om till tö..
2 dm snö slår ihop.. satan..

tänker... ah jag tar inbytta snöslungan..
Jajemän.. Fick igång skiten... Bara för att behöva byta remmen till slungan...
skiten packar sig full....

går in och ska ta liten macka med Gustafs korv...
Ja vad hänt då???

Jo ölen är slut.... helvete...
förbannade dag jävel....

GAAAAAAAAHHHH.....
Snöig terräng på natten med spår och fotavtryck i snön.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Person som vadar genom djup snö i mörker med en stark ljuskälla i närheten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

förbannade skitväder...
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vem undrade varför jag parkerar min tysk över ett gäng rutor? :cool::crysmile::rofl:
För att du längtar efter att få sällskap till din bil? Ett par asiater som parkerar nääära på båda sidorna?
 
  • Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
Försov mig i morse, det gör jag aldrig, faen åxå.
Satt och fikade i min kontorsstol när nackstödet gick tvärt av, ajfaen rena whiplashen.
Teamsmöte och jag ska bara sträcka mig pyttelite och polarens kaffekopp ramlar i golvet å krashar så alla hör.
Dagens pajas VAAFAAAEEENNN
 
  • Wow
  • Ledsen
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Förra helgen fick jag ytterligare en anledning att tycka illa om franska bilar.
Har en Renault trafic som firmabil och skulle iväg på en marknad, lördag morgon. Lastar in två pallar med varor och låter bilen stå på tomgång och bli varm(are) medan jag går in och hämtar lite grejer.
Kommer ut och mötas av en stor STOP-lampa i instrumentpanelen under texten ”ENGINE FAILURE HAZARD”. Felsöker snabbt utan att hitta något. Testar att koppla bort batteriet utan framgång.
Får lasta om till privatbilen (Ford S-Max med tillräckligt plats) och kör iväg.
Helt övertygad om att tusenlapparna kommer flyga iväg fortare än flyttfåglarna på hösten googlar jag under dagen och kommer fram till att denna bilen inte har någon vanlig varningslampa för låg kylvätskenivå utan istället tänder denna varning!
GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

Med påfylld kylarvätska och nollställda felkoder (som inte hade med detta att göra) kvarstår endast problemet att radion kräver en kod som jag inte hittar. Jag kan leva utan radion men det är sjukt störigt jag nu inte har någon klocka i bilen!
Gaaaaaaaahhhhhh
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Radiokoden får du på närmsta märkesverkstad (om det är originalradion såklart).
 
useless useless skrev:
Radiokoden får du på närmsta märkesverkstad (om det är originalradion såklart).
Jo jag vet, men jag har inte haft vägarna förbi en sån ännu. Har fullt upp med produktion och marknader nu. Kör med kåpor (med medhörning) så länge istället. Ändå bättre ljud i dem än i originalstereon.
 
GAAAH
Beställde 2st oljefyllda element till blivande snickarboden, den 29e november, som fanns i lager enligt sidan.
Idag blev dom skickade..

Byggshop.se hänvisar till Blackweek och stundande jul som gjort att utleverans tagit 2½v..
Märkligt när de flesta andra butiker skickat dagen efter order..
Inge vidare imponerad inte..:rolleyes:
 
GAAAAAH!
Loggade in på internätbanken för att kolla månadens fakturor. Elhandelsfakturan för nyköpta stugan såg misstänkt hög ut...jodå, på sida 2 stod det "Rörligt pris"! Wtf, jag trodde jag beställde Vintersäkring med fast pris över vintern?!? Stugan ligger i SE4, så det blir ett ekonomiskt bakslag.
Får bli ett snack med kundtjänst när de vaknat!
 
  • Gilla
Roffe Malmgren
  • Laddar…
GAAAAAH fortsättning:
Kollade avtalet, och det visade sig att det Vintersäkrade avtalet gäller fr o m 1 december, fram till dess var priset rörligt. Så det är väl mig själv jag ska "gaaaaah:a" åt ;).
 
tommib
GAAAAAHHHH

Tredje dagen med >39 grader feber. Och två sjuka barn hemma. Och sjuk fru.

Jag hatar mitt liv just nu
 
  • Ledsen
Dortmunder DAB och 4 till
  • Laddar…
hsd
:surprised: frun sjuk, vem ska sköta om Dig då ;)
 
  • Haha
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
@tommib jobbar ju inom sjukvården, så nu får han prova på hur det är att jobba hemifrån.
 
  • Haha
  • Ledsen
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
tommib
Jag skulle skratta om det inte var så smärtsamt....
 
  • Ledsen
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
Jag är hemma med sjukt barn. Hon är piggare med 39 graders feber än jag är. Enda sättet att få henne att ta det lugnt är den magiska mediaunderhållningen. De hade lika väl kunnat ställa in den här terminen med tanke på hur mycket VAB det varit. Å andra sidan så missar vi veckans kräksjuka nu när vi är hemma med någon förkylning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.