Gaaaaaahhhhhh, Telenor har nätproblem i området så går inte att vara på jobbmöten.
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Gaaaaaahhhhhh, Telenor har nätproblem i området så går inte att vara på jobbmöten.
Kan vara bra eller dåligt. Skönt att forumet fungerar i alla fall :rofl:
 
  • Gilla
fribygg och 3 till
  • Laddar…
Gaaaaaahhhhhh, det går fanimej inte att sätta på tv.n utan att det dyker upp reklam hela tiden
och dom djävlarna har kartellbildning när det sänds så det går inte att zappa till annan kanal :-(
 
halper halper skrev:
Kan vara bra eller dåligt. Skönt att forumet fungerar i alla fall :rofl:
Bra, åkte och tömde släpet på tippen istället nu när inte allt var fastfruset.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
richardtenggren
C cazet skrev:
Gaaaaaahhhhhh, det går fanimej inte att sätta på tv.n utan att det dyker upp reklam hela tiden
och dom djävlarna har kartellbildning när det sänds så det går inte att zappa till annan kanal :(
Låter mer som handhavandefel eller problem med snåltarmen… vi har inte sett reklam sedan vi gick över till streamat 2013-2014 :p
 
FredrikR FredrikR skrev:
GAAAH
Beställde 2st oljefyllda element till blivande snickarboden, den 29e november, som fanns i lager enligt sidan.
Idag blev dom skickade..

Byggshop.se hänvisar till Blackweek och stundande jul som gjort att utleverans tagit 2½v..
Märkligt när de flesta andra butiker skickat dagen efter order..
Inge vidare imponerad inte..:rolleyes:
GAAAAAHHH
Idag blev jag uppringd av kundtjänst, först varvade jag upp och sa några sanningens ord om 3v leveranstid, men blev lenare i tonen i nästa andetag när hon började prata om kompensation per dygn det tagit och om det var ok för dom att skicka mig ett mail som jag ska besvara när jag fått radiatorerna, som fanns att glömma idag efter jobbet.
:oops:
 
  • Gilla
Kramla och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
GAAAAAHHH
Idag blev jag uppringd av kundtjänst, först varvade jag upp och sa några sanningens ord om 3v leveranstid, men blev lenare i tonen i nästa andetag när hon började prata om kompensation per dygn det tagit och om det var ok för dom att skicka mig ett mail som jag ska besvara när jag fått radiatorerna, som fanns att glömma idag efter jobbet.
:oops:
Glömma...? Eller hämta?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Glömma...? Eller hämta?
Hämta skulle det så klart stå. :oops::whistle:
Emballage från Gnosjö Klimatprodukter AB med synligt ventilationsgaller i verkstadsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
richardtenggren
GAAAAAHHHH vi bor i SE3 istället för SE2, ynka 14 km söder om gränsen typ :o
 
  • Ledsen
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHH säger nog Oskarrhamnsborna oxå som bor typ 13km söder om Kärnkraftverket i SE3 men med staden i SE4 och därmed får befolkningen njuta tysk/skånska priser
 
Nu är det ju sällan stor skillnad mellan område SE3 och SE4.
Grafisk översikt av elpriser i olika regioner i Norden och Baltikum med specifika prisvärden i EUR från Nord Pool den 21 december 2021.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
B b8q skrev:
Nu är det ju sällan stor skillnad mellan område SE3 och SE4.
[bild]
Ok, är det sydostlänken som har flyttat det tysk/danska priset till SE3 menar du?
Föregående år har kWh priserna skiljt betydligt mellan Gamleby och Oskarshamn och de ligger ju på var sida om elområdesgränsen.
 
Mikael_L
F fribygg skrev:
Ok, är det sydostlänken som har flyttat det tysk/danska priset till SE3 menar du?
Föregående år har kWh priserna skiljt betydligt mellan Gamleby och Oskarshamn och de ligger ju på var sida om elområdesgränsen.
Ja i år är de för det mesta samma, eller i det närmaste lika. Vilken länk eller annan omständighet det beror på kan jag däremot inte säga.
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ja i år är de för det mesta samma, eller i det närmaste lika. Vilken länk eller annan omständighet det beror på kan jag däremot inte säga.
På Vattenfalls hemsida ser iaf årets priser i SE4 betydligt högre ut än i SE3
 
hsd
Kollade och se1 är samma som se2 , se3 samma som se4
Det måste vara politiskt styrt, dvs. idag är det Norrland och Sverige indelning
Skärmdump av Nord Pool elpriser med kolumner som visar samma priser för SE1 och SE2 samt för SE3 och SE4.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.