1 662 735 läst ·
17 812 svar
1663k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Låter mer som handhavandefel eller problem med snåltarmen… vi har inte sett reklam sedan vi gick över till streamat 2013-2014C cazet skrev:
GAAAAAHHHFredrikR skrev:
GAAAH
Beställde 2st oljefyllda element till blivande snickarboden, den 29e november, som fanns i lager enligt sidan.
Idag blev dom skickade..
Byggshop.se hänvisar till Blackweek och stundande jul som gjort att utleverans tagit 2½v..
Märkligt när de flesta andra butiker skickat dagen efter order..
Inge vidare imponerad inte..![]()
Idag blev jag uppringd av kundtjänst, först varvade jag upp och sa några sanningens ord om 3v leveranstid, men blev lenare i tonen i nästa andetag när hon började prata om kompensation per dygn det tagit och om det var ok för dom att skicka mig ett mail som jag ska besvara när jag fått radiatorerna, som fanns att glömma idag efter jobbet.
Glömma...? Eller hämta?FredrikR skrev:
GAAAAAHHH
Idag blev jag uppringd av kundtjänst, först varvade jag upp och sa några sanningens ord om 3v leveranstid, men blev lenare i tonen i nästa andetag när hon började prata om kompensation per dygn det tagit och om det var ok för dom att skicka mig ett mail som jag ska besvara när jag fått radiatorerna, som fanns att glömma idag efter jobbet.
![]()
Ja i år är de för det mesta samma, eller i det närmaste lika. Vilken länk eller annan omständighet det beror på kan jag däremot inte säga.F fribygg skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 154 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 154 inlägg


