1 663 608 läst ·
17 831 svar
1664k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 691 inlägg
GAAAAAAAAAH!
Står på Ikea, väljer click and collect för att slippa gå in i butiken.
Först missar de en vagn av två, så jag får bara hälften av prylarna. Sen när jag får vagn två så saknas några lådfronter som ska funnits med.
Så nu står jag i butiken ändå
Står på Ikea, väljer click and collect för att slippa gå in i butiken.
Först missar de en vagn av två, så jag får bara hälften av prylarna. Sen när jag får vagn två så saknas några lådfronter som ska funnits med.
Så nu står jag i butiken ändå
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 222 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 691 inlägg
GAAAAAAAAAH!
De där luckorna som inte var med? De var med, det var jag som förväxlat dem med en annan monteringsdetalj, som jag inte beställt för att det fick jag inte för de hade bara tre i lager när jag skulle ha två.
Skämskudde på, får lämna tillbaka och be om ursäkt nästa gång jag är där.
De där luckorna som inte var med? De var med, det var jag som förväxlat dem med en annan monteringsdetalj, som jag inte beställt för att det fick jag inte för de hade bara tre i lager när jag skulle ha två.
Skämskudde på, får lämna tillbaka och be om ursäkt nästa gång jag är där.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 222 inlägg
Nejdå, mer överfulla parkeringar vid köpcentrum. Att välja plats att parkera på, alls, är inget jag förknippar med december.
Edit: för övrigt promenerar jag till och från jobbet, men inte alltid annars.
Edit: för övrigt promenerar jag till och från jobbet, men inte alltid annars.
Jag är lite tvärtom, jag parkerar inte speciellt nära nån utan lämnar rimligt utrymma men finns det en lucka nära ingången tar jag ju den.FredrikR skrev:
Aldrig några problem med de smala pappdörrarna på Avensisen men grannen som har 30cm tjocka dörrar behöver nog vara försiktig, inte för mig men för sig själv. Bilen har plockat 2 rådjur och ser ut som skit men går billigt, nice att inte behöva bry sig överhuvudtaget för parkeringsskador.
GAAAAAAAAHHHH..
traktorn riven... snö helvete kommit..
Skulle behöva ut...
skiten slår om till tö..
2 dm snö slår ihop.. satan..
tänker... ah jag tar inbytta snöslungan..
Jajemän.. Fick igång skiten... Bara för att behöva byta remmen till slungan...
skiten packar sig full....
går in och ska ta liten macka med Gustafs korv...
Ja vad hänt då???
Jo ölen är slut.... helvete...
förbannade dag jävel....
GAAAAAAAAHHHH.....
traktorn riven... snö helvete kommit..
Skulle behöva ut...
skiten slår om till tö..
2 dm snö slår ihop.. satan..
tänker... ah jag tar inbytta snöslungan..
Jajemän.. Fick igång skiten... Bara för att behöva byta remmen till slungan...
skiten packar sig full....
går in och ska ta liten macka med Gustafs korv...
Ja vad hänt då???
Jo ölen är slut.... helvete...
förbannade dag jävel....
GAAAAAAAAHHHH.....
Äntligen plusgrader så man kan tvätta bilen.... Tänkte jag och 20 andra som stod före i kön...
Efter en timmes väntan var den ändå lika skitig igen efter 2 mil europahemväg. Dessutom var det mörkt när den var nytvättad så jag fick inga bildbevis. - Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
Efter en timmes väntan var den ändå lika skitig igen efter 2 mil europahemväg. Dessutom var det mörkt när den var nytvättad så jag fick inga bildbevis. - Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
"Byta skit på bilen" sa en numera pensioned kollega när han skulle tvätta den.useless skrev: