wildeside wildeside skrev:
då kan man lika bra köra med ottomotor
Har jag påstått något annat? :cool:
 
GAAAAAAAAAH!

Står på Ikea, väljer click and collect för att slippa gå in i butiken.
Först missar de en vagn av två, så jag får bara hälften av prylarna. Sen när jag får vagn två så saknas några lådfronter som ska funnits med.

Så nu står jag i butiken ändå
 
  • Ledsen
  • Haha
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
GAAAAAHHHHH för de idioter som parkerar bredvid när parkeringen har en fyllnadsgrad av 5 %!!!!!! Man kan gott ställa sig varannan bil till en början.
Gaaahhh!!! Är ditt parkeringsproblem i december att det står en bil i rutan bredvid din!?

Bonnjävel!!!

;)
 
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Gaaahhh!!! Är ditt parkeringsproblem i december att det står en bil i rutan bredvid din!?

Bonnjävel!!!

;)
Haha, det är inte så mycket folk på vår lokala ICA så tidigt på morgonen mitt i veckan antar jag. ;)
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
GAAAAAAAAAH!

De där luckorna som inte var med? De var med, det var jag som förväxlat dem med en annan monteringsdetalj, som jag inte beställt för att det fick jag inte för de hade bara tre i lager när jag skulle ha två.

Skämskudde på, får lämna tillbaka och be om ursäkt nästa gång jag är där. :sweat:
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
fremax och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är ditt parkeringsproblem i december att det står en bil i rutan bredvid din!?
Låt mig gissa. Gatuparkering i Stockholms innerstad med snöröjning som den bruka (o)fungera där. :cry::cry::cry:

Ta tuben då din d-a 08a. GAAAAAAAAAH! :dizzy::beer:
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Nejdå, mer överfulla parkeringar vid köpcentrum. Att välja plats att parkera på, alls, är inget jag förknippar med december.

Edit: för övrigt promenerar jag till och från jobbet, men inte alltid annars.
 
FredrikR FredrikR skrev:
Kör Hisingstillverkat, men tycker skador på bilen från andra suger...
Jag är lite tvärtom, jag parkerar inte speciellt nära nån utan lämnar rimligt utrymma men finns det en lucka nära ingången tar jag ju den.
Aldrig några problem med de smala pappdörrarna på Avensisen men grannen som har 30cm tjocka dörrar behöver nog vara försiktig, inte för mig men för sig själv. Bilen har plockat 2 rådjur och ser ut som skit men går billigt, nice att inte behöva bry sig överhuvudtaget för parkeringsskador.
 
V Ville_Vessla skrev:
nice att inte behöva bry sig överhuvudtaget för parkeringsskador.
Vem undrade varför jag parkerar min tysk över ett gäng rutor? :cool::crysmile::rofl:
 
P
GAAAAAAAAHHHH..

traktorn riven... snö helvete kommit..
Skulle behöva ut...
skiten slår om till tö..
2 dm snö slår ihop.. satan..

tänker... ah jag tar inbytta snöslungan..
Jajemän.. Fick igång skiten... Bara för att behöva byta remmen till slungan...
skiten packar sig full....

går in och ska ta liten macka med Gustafs korv...
Ja vad hänt då???

Jo ölen är slut.... helvete...
förbannade dag jävel....

GAAAAAAAAHHHH.....
 
  • Haha
  • Ledsen
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Äntligen plusgrader så man kan tvätta bilen.... Tänkte jag och 20 andra som stod före i kön...
Efter en timmes väntan var den ändå lika skitig igen efter 2 mil europahemväg. Dessutom var det mörkt när den var nytvättad så jag fick inga bildbevis. - Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
 
engs
useless useless skrev:
Äntligen plusgrader så man kan tvätta bilen.... Tänkte jag och 20 andra som stod före i kön...
Efter en timmes väntan var den ändå lika skitig igen efter 2 mil europahemväg. Dessutom var det mörkt när den var nytvättad så jag fick inga bildbevis. - Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
"Byta skit på bilen" sa en numera pensioned kollega när han skulle tvätta den.
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
lika skitig igen efter 2 mil europahemväg.
Nej! :dizzy: Är det möjligt? :surprised: Hur kan det hända? :sick: Vem f-n ska betala? :cool: GAAAAHHHH
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Är det ett dolt fel?
 
useless useless skrev:
Är det ett dolt fel?
Är det för mörkt för bildbevis så absolut!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.