1 658 370 läst ·
17 770 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Efter två dagars krypande i trädgården med att dra 450m kabel, slagit ner nästan 500 märlor, anpassa markplattor och gjort andra förberedelser, slog jag äntligen ner sista märlan till guidekabeln för en timme sen.
Då kom ett jävla störtregn och hindrade första provkörningen av den nya robotklipparen. GAAAAH!
Då kom ett jävla störtregn och hindrade första provkörningen av den nya robotklipparen. GAAAAH!
Vänta bara, när du tycker den ska ge sig ut på första rundan kommer du inse att du slagit ner ett dussintal i guidekabeln och inte bara över den. Så spara lite gaaahhh tills dess. 😉Keiller skrev:
Efter två dagars krypande i trädgården med att dra 450m kabel, slagit ner nästan 500 märlor, anpassa markplattor och gjort andra förberedelser, slog jag äntligen ner sista märlan till guidekabeln för en timme sen.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
WAAAAAAAAGH!
På väg ut för att hänga tvätten så öppnar sig himlen!
Man får väl vara glad över att man inte hunnit hänga upp den
På väg ut för att hänga tvätten så öppnar sig himlen!
Man får väl vara glad över att man inte hunnit hänga upp den
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
Jag hängde upp tvätten ute, det skulle ju inte regna mer efter lunch...
Vid 17 var kläderna delvis blötare än när jag tog ur dem ur maskinerna, även om det nu börjar ordna upp sig.
Vid 17 var kläderna delvis blötare än när jag tog ur dem ur maskinerna, även om det nu börjar ordna upp sig.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Man kan också duka för middag/grillparty/midsommarfest utomhus. Garanterat regnframkallande.
Flyttar man sedan in alltihop i vardagsrummet under mycket möda och stort besvär så kommer lika garanterat solskenet åter därute just som man burit in sista stolen.
Flyttar man sedan in alltihop i vardagsrummet under mycket möda och stort besvär så kommer lika garanterat solskenet åter därute just som man burit in sista stolen.
GAAAAAHHHHHHHHH…. Jaha, är det pga relativt nybytt vindruta, relativt nyinstallerad kupévärmarkabel eller kom allt genom fläkten pga låg bilhastighet och sällan skådat skyfall…? 🤔
Kupévärmaren var inte IP69K i alla fall… 🪦
Just ja, katten sket ner sig i vardagsrummet idag igen pga medicin och klen mage… 😑
”Det går bra nu, kompis det går bra nu.”
Om det kommer under instrumentbrädan så beror det i 99% av fallen på att kanalerna som ska leda bort vattnet som samlats under torpedplasten är fulla med skräp eller att det är fullt med skräp under plasten. Om kupévärmarkabeln går där kan det vara där det läcker också.. Men det beror troligen också på att vattnet inte hinner rinna undan pga av skräp under plastenpjgb skrev:
[video]
GAAAAAHHHHHHHHH…. Jaha, är det pga relativt nybytt vindruta, relativt nyinstallerad kupévärmarkabel eller kom allt genom fläkten pga låg bilhastighet och sällan skådat skyfall…? 🤔
Kupévärmaren var inte IP69K i alla fall… 🪦
Just ja, katten sket ner sig i vardagsrummet idag igen pga medicin och klen mage… 😑
”Det går bra nu, kompis det går bra nu.”