1 662 695 läst ·
17 812 svar
1663k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 154 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 154 inlägg
Har Du en bildDüsseldorff skrev:
GAAAAAAHHH! När en lastbil med den udda kombon grus och diesel havererar precis utanför garaget och den "måste" tippa lasten för att kunna bärgas. "Ähh, ta det lugnt, det kommer nån och plockar upp skiten under veckan." Jo, men min bil kan inte klättra över ett berg av grus och dieseltunnor...
Tur att det är 7 min promenad till tunnelbanan.
Är det din granne som inte kan avisera lossning i god tid?Düsseldorff skrev:
GAAAAAAHHH! När en lastbil med den udda kombon grus och diesel havererar precis utanför garaget och den "måste" tippa lasten för att kunna bärgas. "Ähh, ta det lugnt, det kommer nån och plockar upp skiten under veckan." Jo, men min bil kan inte klättra över ett berg av grus och dieseltunnor...
Tur att det är 7 min promenad till tunnelbanan.
https://www.byggahus.se/forum/threa...gsvaeg-och-utfart.433471/page-34#post-4461983
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Förkyld?! igen?! Jag frisknade till från den förra för en vecka sedan!
Tredje förkylningen på mindre än 1.5mån

Förkyld?! igen?! Jag frisknade till från den förra för en vecka sedan!
Tredje förkylningen på mindre än 1.5mån
Fy. Tänk dig att när 3-4 på raken är avklarade, då bör du vara skyddad en stund. Hade samma veva i höstas. Först nu är formen bättre än den var före de släpiga snoriga veckorna.13th Marine skrev:
Varit mer eller mindre förkyld/snorig i 2år, känns toppen i dessa corona tider... jodå jag har alltid testat negativt
Förmodligen allergi mot nåt, ätit allergitabletter i en vecka nu och inte varit så osnorig sen 2019
Förmodligen allergi mot nåt, ätit allergitabletter i en vecka nu och inte varit så osnorig sen 2019
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Normalt sett har jag en till två rejäla förkylningar om året, det börjar märkas att detta inte är ett vanligt år.MathiasS skrev:
Är gift med en BVC-sköterska, men hon är hemma föräldraledig, och tydligen räcker det inte med en fyraåring på förskola.
