Düsseldorff
Jag har redan gömt fyra fat diesel i garaget. Vi får se om de har koll.... Har också lassa upp lite grus men det är inga mängder direkt, märks knappt i högen.
 
hsd
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
GAAAAAAHHH! När en lastbil med den udda kombon grus och diesel havererar precis utanför garaget och den "måste" tippa lasten för att kunna bärgas. "Ähh, ta det lugnt, det kommer nån och plockar upp skiten under veckan." Jo, men min bil kan inte klättra över ett berg av grus och dieseltunnor...

Tur att det är 7 min promenad till tunnelbanan.
Har Du en bild :surprised:
 
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
GAAAAAAHHH! När en lastbil med den udda kombon grus och diesel havererar precis utanför garaget och den "måste" tippa lasten för att kunna bärgas. "Ähh, ta det lugnt, det kommer nån och plockar upp skiten under veckan." Jo, men min bil kan inte klättra över ett berg av grus och dieseltunnor...

Tur att det är 7 min promenad till tunnelbanan.
Är det din granne som inte kan avisera lossning i god tid? :cool:
https://www.byggahus.se/forum/threa...gsvaeg-och-utfart.433471/page-34#post-4461983
 
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Förkyld?! igen?! Jag frisknade till från den förra för en vecka sedan!
Tredje förkylningen på mindre än 1.5mån :mad::poop:
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Förkyld?! igen?! Jag frisknade till från den förra för en vecka sedan!
Tredje förkylningen på mindre än 1.5mån :mad::poop:
Fy. Tänk dig att när 3-4 på raken är avklarade, då bör du vara skyddad en stund. Hade samma veva i höstas. Först nu är formen bättre än den var före de släpiga snoriga veckorna.
 
Varit mer eller mindre förkyld/snorig i 2år, känns toppen i dessa corona tider... jodå jag har alltid testat negativt
Förmodligen allergi mot nåt, ätit allergitabletter i en vecka nu och inte varit så osnorig sen 2019 :D
 
nino nino skrev:
Varit mer eller mindre förkyld/snorig i 2år, känns toppen i dessa corona tider... jodå jag har alltid testat negativt
Förmodligen allergi mot nåt, ätit allergitabletter i en vecka nu och inte varit så osnorig sen 2019 :D
Dax att kolla upp hos farbror doktorn
 
  • Gilla
Petter Gille
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Dax att kolla upp hos farbror doktorn
Jodå har gjort det med, men inte allergisk mot nåt på pricktestet
 
Pricktest inte pålitligt tyvärr .(
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Pricktest inte pålitligt tyvärr .(
Nej men finns det nåt annat?
Såg att man kunde skicka in hår och få en massa svar men det verkade inte heller så pålitligt...

Nu är vi OT men hoppas det är ok
 
Svensk läkarvård är inte världsbäst tyvärr. Kör uteslutningsmetoden, har ni växter, blommor hemma tex? Dålig ventilation ? Kanske känslig mot kvalster ?
 
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Förkyld?! igen?! Jag frisknade till från den förra för en vecka sedan!
Tredje förkylningen på mindre än 1.5mån :mad::poop:
Vekling. Tips från coachen - flytta ihop med en lärare/lärarinna/lärarperson så får du en låg kontinuerlig dos av virus och blir aldrig sjuk.
 
  • Gilla
  • Haha
D4ZVO och 5 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Vekling. Tips från coachen - flytta ihop med en lärare/lärarinna/lärarperson så får du en låg kontinuerlig dos av virus och blir aldrig sjuk.
Normalt sett har jag en till två rejäla förkylningar om året, det börjar märkas att detta inte är ett vanligt år.
Är gift med en BVC-sköterska, men hon är hemma föräldraledig, och tydligen räcker det inte med en fyraåring på förskola.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Gaah. Det är väl alla nya ölsorter man blir allergisk mot..
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
Gaah. Det är väl alla nya ölsorter man blir allergisk mot..
GAAAHH, det går väl att ta en fredag utan nya sorter?
 
  • Arg
  • Wow
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.