1 655 280 läst ·
17 716 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaaaaaahhhh
Kollar på ”Förrädarna” på fyran och har kommit igenom tre avsnitt. Var nyfiken på var det spelades in och googlar ”var spelades förrädarna in” och får svar i första träffen.
Dock är det någon idiot som i meningen efter slottets namn och plats även angett vem som vinner programmet 🤬🤬🤬🤬 Gaaaaaaaaahhhh
Kollar på ”Förrädarna” på fyran och har kommit igenom tre avsnitt. Var nyfiken på var det spelades in och googlar ”var spelades förrädarna in” och får svar i första träffen.
Dock är det någon idiot som i meningen efter slottets namn och plats även angett vem som vinner programmet 🤬🤬🤬🤬 Gaaaaaaaaahhhh
Tänk så mycket tid du sparar nu!altaxis skrev:
Gaaaaaaahhhh
Vem vann?altaxis skrev:
Gaaaaaaahhhh
Så kan man också se det🤪😂 men både jag och frugan tycker det är lite kul att de kör den gamla ”maffia”-leken i tv-version och vill gärna se hur de gör. Frugan använder dessutom den leken i sin teaterundervisning, främst för improvisationsövning.kashieda skrev:
Och nånting ska man väl göra på kvällarna🤪
Nu vill jag naturligtvis inte antyda att mina forumvänner brister i intelligens men om man inte vill veta vem som vinner en tävling kan det nog vara ett bra råd att inte googla alltför mycket... 😉 GAAAAHHHH!!! (Jag tänkte skriva "undrar vem som var idioten" men det lät så elakt så jag låter bli 😳😂)altaxis skrev:
Jag tar den utan att bli kränkt😜Alfredo skrev:
Men när man googlar så som jag skrev förväntar jag mig inte att i klartext få upp som första sak vem som vann det hela. Det var ju inte alls den infon jag efterfrågade. Strök över vem som vann så jag inte spoilar för andra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fast det är ju länge sedan finalavsnittet släpptes så man bör nog vara lite försiktigt om man inte vill vetaaltaxis skrev:
Länge sedan? Finalavsnittet sändes 21/10 och igår var det den 8/11. Det tycker ju inte jag är länge sedan men jag kanske är lite för gammal för att hänga med i svängarna på den där flugan som kalls internet…snaggletooth skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 47 inlägg
Gaahhhhh!!!! Myndigheter!