1 654 672 läst ·
17 705 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaaah för att ha en hund som ligger och smådrar mökar hela dagen.
Tapeterna har börjat rulla ner sig själv efter några ihärdiga timmar av en skön ihållande odör…
Uppsidan är ändå att han skrämmer sig själv han river av ’några kartonger’ 😅
Förlåt Sam, älskar dig men inte dina gaser 😂
Tapeterna har börjat rulla ner sig själv efter några ihärdiga timmar av en skön ihållande odör…
Uppsidan är ändå att han skrämmer sig själv han river av ’några kartonger’ 😅
Förlåt Sam, älskar dig men inte dina gaser 😂
Högt igenkännande, fast katt och partner. Förlåt för att jag tillagade en gudomlig köttfärssås med mycket vitlök utan att tänka på följderna.💨💨💨Oskick skrev:
GAAAAAHHH till Swedbank!
Att det ska vara så tidskrävande och tillkrånglat att anmäla sitt barn till deras kontoregister. Tycker vi var bra förberedda vid besöket med brev från CSN, kontonummer som pengarna ska till och våra legitimationer men nähä
De skulle kolla att grabbens namn stod på hans bankkort i bankappen men sen dög inte det heller utan det skulle bevisas att kontot verkligen tillhörde honom på något sätt.
Hoppas jag någon gång får något mer ärende dit för då ska jag gå dit en minut innan stängningsdags en kväll för att krångla och ställa tusen frågor, bara för att.
Att det ska vara så tidskrävande och tillkrånglat att anmäla sitt barn till deras kontoregister. Tycker vi var bra förberedda vid besöket med brev från CSN, kontonummer som pengarna ska till och våra legitimationer men nähä
Hoppas jag någon gång får något mer ärende dit för då ska jag gå dit en minut innan stängningsdags en kväll för att krångla och ställa tusen frågor, bara för att.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 620 inlägg
Haha, efter några dagar hos exe'et (distansförhållande) med mycket vegetarisk mat och mycket bönor, baljväxter och bös så blev jag fan chockad av min egen tarm när jag kom hem till stugan och inte orkade springa ut på ballen när det var dags att öppna spjället. Vaknade på morgonen och det luktade som 7 döda bävrar i sovrummet.Oskick skrev:
Stor skillnad mot dom goa vardagsgaserna som man kan bli lite stolt och mallig över.
Eller som när (det nu bommade) kök@bromma hade serverat en sagolikt god ugnsgratinerad jordärtskocka till lunch som jag dessutom backade ...... Fy fan, redan ett par timmar efter lunchen började jag desperat googla på huskurer för att bli av med dom onda andarna i magen.
Stackare. Ring von Sydow, han kirrar de flesta besatta 😂B Bästerortarn skrev:Haha, efter några dagar hos exe'et (distansförhållande) med mycket vegetarisk mat och mycket bönor, baljväxter och bös så blev jag fan chockad av min egen tarm när jag kom hem till stugan och inte orkade springa ut på ballen när det var dags att öppna spjället. Vaknade på morgonen och det luktade som 7 döda bävrar i sovrummet.
Stor skillnad mot dom goa vardagsgaserna som man kan bli lite stolt och mallig över.
Eller som när (det nu bommade) kök@bromma hade serverat en sagolikt god ugnsgratinerad jordärtskocka till lunch som jag dessutom backade ...... Fy fan, redan ett par timmar efter lunchen började jag desperat googla på huskurer för att bli av med dom onda andarna i magen.
Går inte det kan du få min klipp kupong på Fonus.
2 träfrack för priset av 1. Kaffet ingår 😂
GAAAAAHHHHHHH
IKEA har skickat paket som måste signeras vid mottagande, kl 13.00 en vardag, då jobbar man ju.
Och paketet är för tungt för att lokala utlämningsstället ska få hantera det så nu ligger skiten i Järfällaaaaagggghhhhhhh
Hade jag vetat det skulle jag ha åkt förbi kungens kurva istället.
IKEA har skickat paket som måste signeras vid mottagande, kl 13.00 en vardag, då jobbar man ju.
Och paketet är för tungt för att lokala utlämningsstället ska få hantera det så nu ligger skiten i Järfällaaaaagggghhhhhhh
Hade jag vetat det skulle jag ha åkt förbi kungens kurva istället.
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Numera är de tyvärr stenhårda på detta. Så jag måste söka 6 jobb i månaden. Dock har min handläggare hittat ett kryphål så jag "bedriver självstudier" och "anses vara självgående".13th Marine skrev:
Fick tips av min blivande chef om att det finns gratis onlinekurser för entreprenörer och andra, inget som direkt berör mitt kommande arbete, men förmodligen en hel del som ger mig insikt och förståelse i vad användarna gör: https://www.trafikverksskolan.se/