Gaaahhh! Hjullagren låter på ena tysksläden 🤬.

Är väl lika bra att byta på båda sidor annars vet man ju vad som händer om en vecka eller två…

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Drick outspätt då. GAAAAHHHH!!!
Romflaska, glas med dryck, Cola Zero-flaska, köksbord, suddig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Gaaaah för att ha en hund som ligger och smådrar mökar hela dagen.
Tapeterna har börjat rulla ner sig själv efter några ihärdiga timmar av en skön ihållande odör…
Uppsidan är ändå att han skrämmer sig själv han river av ’några kartonger’ 😅
Förlåt Sam, älskar dig men inte dina gaser 😂

• Haha
  • Gilla
4774 och 8 till
  • Laddar…
Maria T
Oskick Oskick skrev:
Tapeterna har börjat rulla ner sig själv efter några ihärdiga timmar av en skön ihållande odör…
Högt igenkännande, fast katt och partner. Förlåt för att jag tillagade en gudomlig köttfärssås med mycket vitlök utan att tänka på följderna.💨💨💨

• Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
GAAAAAHHH till Swedbank!
Att det ska vara så tidskrävande och tillkrånglat att anmäla sitt barn till deras kontoregister. Tycker vi var bra förberedda vid besöket med brev från CSN, kontonummer som pengarna ska till och våra legitimationer men nähä :( :( De skulle kolla att grabbens namn stod på hans bankkort i bankappen men sen dög inte det heller utan det skulle bevisas att kontot verkligen tillhörde honom på något sätt.
Hoppas jag någon gång får något mer ärende dit för då ska jag gå dit en minut innan stängningsdags en kväll för att krångla och ställa tusen frågor, bara för att.

• Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
EddieHansson
Gahhhh för bilkö i rusningstrafik.
Lång kö av fordon på en trafikerad väg med trist väder, förmodad trafikstockning.
Skapa konto

• Ledsen
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
[bild]
En sådan där GAAHH är en sådan jädra AAAHHH när man åker mc att man ibland nästan siktar på rusningstid och jobbiga platser bara för att man vet att man aldrig blir sittande i kö ändå.....

Redigerat:
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
[bild]
Ser ut att finnas plats där till höger...

EddieHansson
tveksamt tveksamt skrev:
Ser ut att finnas plats där till höger...
Såg faktiskt en taxi smita den vägen...

• Arg
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Oskick Oskick skrev:
Haha, efter några dagar hos exe'et (distansförhållande) med mycket vegetarisk mat och mycket bönor, baljväxter och bös så blev jag fan chockad av min egen tarm när jag kom hem till stugan och inte orkade springa ut på ballen när det var dags att öppna spjället. Vaknade på morgonen och det luktade som 7 döda bävrar i sovrummet.

Stor skillnad mot dom goa vardagsgaserna som man kan bli lite stolt och mallig över.

Eller som när (det nu bommade) kök@bromma hade serverat en sagolikt god ugnsgratinerad jordärtskocka till lunch som jag dessutom backade ...... Fy fan, redan ett par timmar efter lunchen började jag desperat googla på huskurer för att bli av med dom onda andarna i magen.

• Haha
  • Gilla
4774 och 8 till
  • Laddar…
B Bästerortarn skrev:
Haha, efter några dagar hos exe'et (distansförhållande) med mycket vegetarisk mat och mycket bönor, baljväxter och bös så blev jag fan chockad av min egen tarm när jag kom hem till stugan och inte orkade springa ut på ballen när det var dags att öppna spjället. Vaknade på morgonen och det luktade som 7 döda bävrar i sovrummet.

Stor skillnad mot dom goa vardagsgaserna som man kan bli lite stolt och mallig över.

Eller som när (det nu bommade) kök@bromma hade serverat en sagolikt god ugnsgratinerad jordärtskocka till lunch som jag dessutom backade ...... Fy fan, redan ett par timmar efter lunchen började jag desperat googla på huskurer för att bli av med dom onda andarna i magen.
Stackare. Ring von Sydow, han kirrar de flesta besatta 😂
Går inte det kan du få min klipp kupong på Fonus.
2 träfrack för priset av 1. Kaffet ingår 😂

• Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
F frause skrev:
Just så! Bara välj en och lev med det!
Ja, nu är det beställt, så vi får se om den kommer innan jul.

Hur många svenska sängtillverkare finns det egentligen...

GAAAAAHHHHHHH
IKEA har skickat paket som måste signeras vid mottagande, kl 13.00 en vardag, då jobbar man ju.
Och paketet är för tungt för att lokala utlämningsstället ska få hantera det så nu ligger skiten i Järfällaaaaagggghhhhhhh
Hade jag vetat det skulle jag ha åkt förbi kungens kurva istället.

• Gilla
  • Ledsen
  • Wow
hapazard och 3 till
  • Laddar…
Teams är för härlig, när den föreslår autosvar mitt i en konversation så måste man ju såklart använda det

Kommunikation via textmeddelanden med länkar, arbetsrelaterat innehåll och personliga hälsningar.
Skapa konto

• Gilla
4774
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag gav dig en skrattande gubbe men skrev aldrig klart inlägget om varför 😱
De menade även då på att jag borde söka jobb för den tiden, varpå jag undrade om de på allvar trodde att någon ville introducera någon över sommaren...
De vek sig.
Numera är de tyvärr stenhårda på detta. Så jag måste söka 6 jobb i månaden. Dock har min handläggare hittat ett kryphål så jag "bedriver självstudier" och "anses vara självgående".

Fick tips av min blivande chef om att det finns gratis onlinekurser för entreprenörer och andra, inget som direkt berör mitt kommande arbete, men förmodligen en hel del som ger mig insikt och förståelse i vad användarna gör: https://www.trafikverksskolan.se/

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.