1 655 606 läst ·
17 716 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Nej. I jämförelse med Japow är alpsnö som att tro att McDonalds är fine dining och det tror jag du vet inte är så lyxigt
.
Ser bra ut, lär killen att få in rätt position på skidorna bara och gå in i svängarna med knäna och använda stavarna.
Ser bra ut, lär killen att få in rätt position på skidorna bara och gå in i svängarna med knäna och använda stavarna.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 633 inlägg
Gaaaahh... Har satt dit rj45uttag på kabeln till ladan, men får ingen kontakt.
Det känns som att det minst jobbiga sättet är att bära in ladans switch i huset och testa ett steg i taget, först patchkabeln, sen nästa bit och så vidare. Det var kontakt innan vi klippte uttaget för att kunna dra kabeln genom slang till nya teknikskåpet.
Det känns som att det minst jobbiga sättet är att bära in ladans switch i huset och testa ett steg i taget, först patchkabeln, sen nästa bit och så vidare. Det var kontakt innan vi klippte uttaget för att kunna dra kabeln genom slang till nya teknikskåpet.
GAAAAHHH för apsvansade analfabeter, drumlar och eländiga kryp som säljer saker på blocket men sen inte lyckas lämna in paketet till ombudet med en en armada av märkliga ursäkter. Hur svårt kan det vara - vill de inte ha sina pengar? Är de dumma i huvudet på riktigt?
Jäkla lumphandlare 🤬.
Jäkla lumphandlare 🤬.
Efter byte av patchkabeln verkar det åtminstone gå att få kontakt; kanske räcker det att starta om switchen så att den får ipnummer av routern istället för att hitta på ett eget.kashieda skrev:
Gaaaahh... Har satt dit rj45uttag på kabeln till ladan, men får ingen kontakt.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 008 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 008 inlägg
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 008 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 008 inlägg
mexitegel skrev:
Du kan få köpa tegelsten av mig istället. Jag har massor från Blocket.
Jag föröktw sälja två pallar i somras men lyckades inte. En kille var på väg att åka 110 mil för att köpa tegelsten men han kom till sans och avböjde. Gaaah.