1 654 672 läst ·
17 705 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Jag passar kotten, var bor ni ?K Klass0n skrev:Gaaaaaaaah
Jag och sambon ska för första gången på flera år få en natt för oss själva utan lillgrabben. Hotell bokat och mormor och morfar ska passa, det är ett en underdrift att säga att förväntningarna är höga...
Plötsligt som en blixt från klar himmel kaskadspyr den lille.
Nu blir det istället en mysig hemmahelg framför tvättmaskinen och toastolen.
Borde vara gammal nog att ta en motgång (och det är jag antagligen) men lite tungt kändes det faktiskt.
Ja fyfan. På listan över efterlängtade vacciner.K Klass0n skrev:Gaaaaaaaah
Jag och sambon ska för första gången på flera år få en natt för oss själva utan lillgrabben. Hotell bokat och mormor och morfar ska passa, det är ett en underdrift att säga att förväntningarna är höga...
Plötsligt som en blixt från klar himmel kaskadspyr den lille.
Nu blir det istället en mysig hemmahelg framför tvättmaskinen och toastolen.
Borde vara gammal nog att ta en motgång (och det är jag antagligen) men lite tungt kändes det faktiskt.
Gaaahaj... Ryggskott... Där rök den bygghelgen! Jag som hade planerat att få in altandörren och äntligen få tillbyggnaden tät 🙁
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 175 inlägg
Tråden hade nog dött fort om den bara varit vad jag ursprungligen tänkte. Den har utvecklats till något bättre.
Med det sagt så håller jag med @mexitegel.
Med det sagt så håller jag med @mexitegel.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 625 inlägg
WAAAAAAAAGH!
Mindre än en månad till Black whatever, så i princip alla bra priser har försvunnit, säljarna har ett högre pris för att kunna ge rabatter sen...
Jag vill köpa mina prylar nu, och inte sen 😓
Mindre än en månad till Black whatever, så i princip alla bra priser har försvunnit, säljarna har ett högre pris för att kunna ge rabatter sen...
Jag vill köpa mina prylar nu, och inte sen 😓
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 625 inlägg
Allvetare
· The Great North
· 1 207 inlägg
J-vla Sonos. När man vill byta låt i Tidal-appen så har den j-vla Sonos kapat musiken!!😡 Jag vet.. mina Gaaahhhh!!! Är små mot smärtor i brösten och brutna tår😂
Gaaaahh för att prova sängar...
Hur känns den 3:e vi testade i andra butiken idag jämfört med den 1:a vi testade i andra butiken för 3 helger sen?
Och hur känns det att sova i den varje natt jämfört med att prova i 5 min i en butik...
Hur känns den 3:e vi testade i andra butiken idag jämfört med den 1:a vi testade i andra butiken för 3 helger sen?
Och hur känns det att sova i den varje natt jämfört med att prova i 5 min i en butik...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 175 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 625 inlägg