En ordningsfråga bara. När detta händer mig skriker jag i huvudsak AAAHHHH fast med lite GRRHHGCHH i mitten. Ska ja ändå göra inlägg i GAAAHHHH-tråden?

• Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Om jag som icke TS får tycka anser jag att AAAHHHH + GRRHHGCHH är nära nog och framförallt uppfyller uttrycket sitt syfte på ett kraftfullt och adekvat sätt.
Däremot vet jag inte om Staffans lite väl lågmälda "Aaaaaaaah!" från inlägg #168 uppfyller direktiven tillräckligt bra.

Men det är ju min ödmjuka åsikt. :)

• Haha
  • Gilla
Staffans2000 och 4 till
  • Laddar…
Nu har jag inte läst igenom hela tråden men har jag missat en Aaaahh-tråd?

Gaaaaaaaahhhhhhh för gnälliga trötta barn, ljudet skär som en kniv i min skalle :sweat:

Ett ordentligt skrik till alla som svarar på ens inlägg och idiotförklarar en när man svarat på ett tidigare inlägg. Detta orkar dock inte skribenten läsa utan de läser mitt inlägg och gissar sig till luckorna.

GAAAAHHHH!!!

Fotnot: det finns en orsak att jag bara har Facebook till en enda sluten grupp, Byggahus är ändå rätt civiliserat jämfört med Facebook. Där får man vara glad om de ens läst inlägget de attackerar.

• Gilla
  • Haha
Fadai och 3 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh!!!
När ens 2 månader gamla router/accesspunkt bryter ihop efter firmware-uppgradering och vägrar starta igen.

• Arg
ricebridge
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Gaaaahhhh!!!
När ens 2 månader gamla router/accesspunkt bryter ihop efter firmware-uppgradering och vägrar starta igen.
Ä dä en såndäringa Huga-nej?

ricebridge ricebridge skrev:
Ä dä en såndäringa Huga-nej?
Que?

tveksamt tveksamt skrev:
Que?
Huawei då...

Aha! Lite slö i hjärnan för tillfället. Nej, det är en Unify UDM.

tveksamt tveksamt skrev:
Innehåller ordet ”fy”. Say no more.

Jasså, tycker de verkar fått goda vitsord mer eller mindre genomgående..

tveksamt tveksamt skrev:
Jasså, tycker de verkar fått goda vitsord mer eller mindre genomgående..
Varje pryl som vägrar funka efter 2 mån är skit oavsett märke sådeså. ;)

Det håller jag helt med om! Men jag väljer att skilja på specifik pryl, produkten generellt och märket. Iaf än så länge. :)

tveksamt tveksamt skrev:
Jag ser på nätet att den har en recovery mode (kollade inte hur man gör med det är ju oftast tftp).

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.