1 502 069 läst ·
15 377 svar
1502k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Husägare
· Jönköping
· 5 857 inlägg
Självklart! Betyder ju inte att brännskadan i sig blir trevlig dock..
Och för att inte bli OT:
GAAASHHHH!!! När nätverket fungerar ännu sämre efter hårdvarubyte. Stabilare, men sämre. (Pga SBS då förstås.)
Och för att inte bli OT:
GAAASHHHH!!! När nätverket fungerar ännu sämre efter hårdvarubyte. Stabilare, men sämre. (Pga SBS då förstås.)
GAAAAHHHH!!! För att folk inte ens fattat första inlägget! Tråden är ju för bövelen för primalskrik när folk svarar i en tråd de bara lästa halva första inlägget av, inte för primalskrik över felplacerade verktyg och tappade ungar!
Ps. Inte heller ett GAAAAHHHH!!! över inlägg som inte hör hemma i tråden hör hemma i tråden inser jag nu...GAAAAHHHH!!! Ds.
Ps. Inte heller ett GAAAAHHHH!!! över inlägg som inte hör hemma i tråden hör hemma i tråden inser jag nu...GAAAAHHHH!!! Ds.
GAAAAAAAAHHHHHHH! På det!!!!T ToRy skrev:GAAAAHHHH!!! För att folk inte ens fattat första inlägget! Tråden är ju för bövelen för primalskrik när folk svarar i en tråd de bara lästa halva första inlägget av, inte för primalskrik över felplacerade verktyg och tappade ungar!
Nu har jag inte läst hela tråden men jag tror du har fel.T ToRy skrev:GAAAAHHHH!!! För att folk inte ens fattat första inlägget! Tråden är ju för bövelen för primalskrik när folk svarar i en tråd de bara lästa halva första inlägget av, inte för primalskrik över felplacerade verktyg och tappade ungar!
Jag har visst fattat första inlägget, skulle tro att tavlan föreställer "Skriet" av Edvard Munch. Troligen inte äkta om den tillhör TS.T ToRy skrev:GAAAAHHHH!!! För att folk inte ens fattat första inlägget! Tråden är ju för bövelen för primalskrik när folk svarar i en tråd de bara lästa halva första inlägget av, inte för primalskrik över felplacerade verktyg och tappade ungar!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 917 inlägg
Fem minuters rajtantajtan för tjugo års helvete.M M Larsson skrev:
Inte blir det bättre av ett primalskrik: Aaaaggghhhh....
Primaten
Staffan