GAAAAAAHHHHHHH för att bli tacklad av en lastbil som man håller på och kör om!!

• Wow
EvaMLin och 1 till
  • Laddar…
GAAAAAAHHHHHHH för när man häller hela kaffekoppen över sig själv när man räddar 1.5-åringen med andra handen från att trilla från stockestolen med huvudet före ner i golvet!

• Ledsen
  • Wow
claym och 1 till
  • Laddar…
M M Larsson skrev:
GAAAAAAHHHHHHH för när man häller hela kaffekoppen över sig själv när man räddar 1.5-åringen med andra handen från att trilla från stockestolen med huvudet före ner i golvet!
Dumheter. Att rädda 1,5-åringen är värt rätt många brännskador.

• Gilla
Anonymiserad 168520 och 1 till
  • Laddar…
Självklart! Betyder ju inte att brännskadan i sig blir trevlig dock..

Och för att inte bli OT:
GAAASHHHH!!! När nätverket fungerar ännu sämre efter hårdvarubyte. Stabilare, men sämre. (Pga SBS då förstås.)

• Gilla
  • Haha
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Dumheter. Att rädda 1,5-åringen är värt rätt många brännskador.
Självklart, menade inget annat!❤️

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! För att folk inte ens fattat första inlägget! Tråden är ju för bövelen för primalskrik när folk svarar i en tråd de bara lästa halva första inlägget av, inte för primalskrik över felplacerade verktyg och tappade ungar!

Ps. Inte heller ett GAAAAHHHH!!! över inlägg som inte hör hemma i tråden hör hemma i tråden inser jag nu...GAAAAHHHH!!! Ds.

• Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
A
T ToRy skrev:
GAAAAHHHH!!! För att folk inte ens fattat första inlägget! Tråden är ju för bövelen för primalskrik när folk svarar i en tråd de bara lästa halva första inlägget av, inte för primalskrik över felplacerade verktyg och tappade ungar!

Ps. Inte heller ett GAAAAHHHH!!! över inlägg som inte hör hemma i tråden hör hemma i tråden inser jag nu...GAAAAHHHH!!! Ds.
GAAAAAAAAHHHHHHH! På det!!!!

• Haha
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
T ToRy skrev:

Nu har jag inte läst hela tråden men jag tror du har fel.

• Haha
  • Gilla
GladanS och 3 till
  • Laddar…
T ToRy skrev:

Jag har visst fattat första inlägget, skulle tro att tavlan föreställer "Skriet" av Edvard Munch. Troligen inte äkta om den tillhör TS.

A anis16 skrev:
Nu har jag inte läst hela tråden men jag tror du har fel.
Robert63 Robert63 skrev:
Jag har visst fattat första inlägget, skulle tro att tavlan föreställer "Skriet" av Edvard Munch. Troligen inte äkta om den tillhör TS.
GAAAAHHHH!!! :rofl:

• Haha
Robert63
  • Laddar…
Robert63 Robert63 skrev:
Troligen inte äkta om den tillhör TS.
Vafan!?! Har jag blivit lurad menar du? GAAAHHHH!!!

• Haha
Robert63 och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
M M Larsson skrev:
Fem minuters rajtantajtan för tjugo års helvete.
Inte blir det bättre av ett primalskrik: Aaaaggghhhh....

Primaten

Staffan

Gaaaah!

A
GAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!
Vem faen har beställt SNÖ...blötsnö dessutom,jag hatar SNÖ:mad::mad:

Handyman 1 skrev:
GAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!
Vem faen har beställt SNÖ...blötsnö dessutom,jag hatar SNÖ:mad::mad:
Var bor du??

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.