Mm, har provat både det, fabriksåterställning och ssha in till den enligt tier 1 supporten, men utan lycka. Avvaktar besked från eskalerad support.

tveksamt tveksamt skrev:
Mm, har provat både det, fabriksåterställning och ssha in till den enligt tier 1 supporten, men utan lycka. Avvaktar besked från eskalerad support.
Då har du nog bara haft riktig otur. Jag har räddat många brickade routrar med recovery mode genom åren, en så sent som förra veckan faktiskt.

• Gilla
civilingenjören
  • Laddar…
Jag tror det också, väntar bara på att supporten ska säga samma sak och skicka mig en ny... Mycket nöjd med produkten i övrigt.

tveksamt tveksamt skrev:
Jag tror det också, väntar bara på att supporten ska säga samma sak och skicka mig en ny... Mycket nöjd med produkten i övrigt.
Jag verkligen älskar mina Ubiquiti-produkter. De bara fungerar (för mig). Kvalitén är normalt sett outstanding.

• Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! :seenoevil: Tftp, ssha, tier 1, brickade routrar, ubiquiti!?!?!? :dizzy: (Känner mig :poop:-gammal...)

• Gilla
  • Älska
  • Haha
dicliff och 3 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Jag verkligen älskar mina Ubiquiti-produkter. De bara fungerar (för mig). Kvalitén är normalt sett outstanding.
Jag med. Och supporten är faktiskt riktigt bra!

• Gilla
pacman42
  • Laddar…
C
tveksamt tveksamt skrev:
Lider med dig. Satt halva j-la natten med min Unifi-controller efter att skrivaren började tappa kontakten med det trådlösa nätet hela tiden efter en firmware-uppgradering.

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Gaaaahhhh! Vad less man kan bli på andra företags support. =)
Fick nu innan lunch svar från Ubiquiti-support nivå 2, dvs ca 14 timmar efter första kontakten med dem på nivå 1-supporten och ca 15,5 timmar efter felet uppstod, att jag kan skicka tillbaka produkten på garanti och få den utbytt. Behöver nu bara komma hem så jag kan plocka lite uppgifter om hårdvaran och fylla i formuläret och packa ihop skiten. Ska nog bli fint det här.

• Älska
pacman42
  • Laddar…
Gaah!
Reklam i appen som dödar webradion!!!

• Haha
Appendix
  • Laddar…
galento
Gahhhhhh , bekant med hjärntumörer , knä som känns skit , uppsagd på jobbet , vak och begravning
av nära anhörig , städning dödsbo , Corona eländet , ingen sol på veckor , det har varit en tung höst :confused:

• Ledsen
  • Arg
El-Löken66 och 6 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Gahhhhhh , bekant med hjärntumörer , knä som känns skit , uppsagd på jobbet , vak och begravning
av nära anhörig , städning dödsbo , Corona eländet , ingen sol på veckor , det har varit en tung höst :confused:
Du har helt klart förtjänat rätten till ett och annat GAAAAHHHH!!!

• Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Gnnnghghhhaaaahhhh.

Film och popcorn såhär på kvällen före dan. Opoppad kärna. Redan lagad tand (december 19) säger KNAK.

Jag kan se hur en del av tandhelvetet är lös, så det får bli att hoppas på akuttid på julafton.

• Ledsen
  • Älska
MariaiÖstergötland och 11 till
  • Laddar…
Karlia
Med tandläkarskräck, tycker jag inte att det kan bli värre! Och givetvis vid storhelg!

Så ska ingen behöva leva! Så här års ska man ju akta sig för sega kolor, inte popcorn! :(

God jul!

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.