1 502 523 läst ·
15 392 svar
1503k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Då har du nog bara haft riktig otur. Jag har räddat många brickade routrar med recovery mode genom åren, en så sent som förra veckan faktiskt.tveksamt skrev:
Lider med dig. Satt halva j-la natten med min Unifi-controller efter att skrivaren började tappa kontakten med det trådlösa nätet hela tiden efter en firmware-uppgradering.tveksamt skrev:
Gaaaahhhh! Vad less man kan bli på andra företags support. =)
Fick nu innan lunch svar från Ubiquiti-support nivå 2, dvs ca 14 timmar efter första kontakten med dem på nivå 1-supporten och ca 15,5 timmar efter felet uppstod, att jag kan skicka tillbaka produkten på garanti och få den utbytt. Behöver nu bara komma hem så jag kan plocka lite uppgifter om hårdvaran och fylla i formuläret och packa ihop skiten. Ska nog bli fint det här.
Fick nu innan lunch svar från Ubiquiti-support nivå 2, dvs ca 14 timmar efter första kontakten med dem på nivå 1-supporten och ca 15,5 timmar efter felet uppstod, att jag kan skicka tillbaka produkten på garanti och få den utbytt. Behöver nu bara komma hem så jag kan plocka lite uppgifter om hårdvaran och fylla i formuläret och packa ihop skiten. Ska nog bli fint det här.
Husägare
· Jönköping
· 5 857 inlägg
Gnnnghghhhaaaahhhh.
Film och popcorn såhär på kvällen före dan. Opoppad kärna. Redan lagad tand (december 19) säger KNAK.
Jag kan se hur en del av tandhelvetet är lös, så det får bli att hoppas på akuttid på julafton.
Film och popcorn såhär på kvällen före dan. Opoppad kärna. Redan lagad tand (december 19) säger KNAK.
Jag kan se hur en del av tandhelvetet är lös, så det får bli att hoppas på akuttid på julafton.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 921 inlägg
Så ska ingen behöva leva! Så här års ska man ju akta sig för sega kolor, inte popcorn! 
God jul!
God jul!
Jag tycker den här passar bättre här än i humortråden.

https://www.expressen.se/gt/skola-valde-att-inte-ratta-barnens-mattefel-/
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH.....
Och god jul förresten!

https://www.expressen.se/gt/skola-valde-att-inte-ratta-barnens-mattefel-/
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH.....
Och god jul förresten!