1 502 965 läst ·
15 397 svar
1503k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Det var en rejäl skada på tanden
har också knäckt tänder på opoppade popcorn , man är nog mkt starkare i käken än man tror.
Förr var det ganska vanligt att man bet upp kapsylerna på ölflaskor och de va heller inget bra för gaddarna
Förr var det ganska vanligt att man bet upp kapsylerna på ölflaskor och de va heller inget bra för gaddarna
Jag provade att knäcka en tand under julen med salami häromåret. Den fick de dra ut då den inte gick att rädda alls. Den var spräckt från toppen ända ned i roten.
När jag kom till tandläkarakuten så ville tandsköterska känna vilken tand det var, jag vägrade. Efter många om och men så lyckades hon dock att övertyga mig, när hon nuddade tanden så flög jag upp ur tandläkarstolen och vägrade låta dem röra mig om det inte var bedövning först!
Jag är inte avundsjuk. Men precis som för dig så kapade de ned den och lämnade roten kvar med ett lock på. Sedan drog de ur roten en annan dag.
När jag kom till tandläkarakuten så ville tandsköterska känna vilken tand det var, jag vägrade. Efter många om och men så lyckades hon dock att övertyga mig, när hon nuddade tanden så flög jag upp ur tandläkarstolen och vägrade låta dem röra mig om det inte var bedövning först!
Jag är inte avundsjuk. Men precis som för dig så kapade de ned den och lämnade roten kvar med ett lock på. Sedan drog de ur roten en annan dag.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 418 inlägg
Jag tänker att det är en människa som är tillfreds med livet som gör sådär. En lycklig själ vars glas är halvfullt. Vill man ha ett staket så gör man ett staket, det är inte så jävla noga. "Good enough" går som ett mantra genom livet för världsliga bestyr och all fokus läggs på saker som faktiskt betyder något. 
Allvetare
· Västra götaland
· 10 418 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 418 inlägg