1 695 717 läst ·
18 365 svar
1696k läst
18,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 20 932 inlägg
Farsan har diagnostiserats med Parkinson, iof skönt veta vad det är som gjort honom åldersdement och man får nu hoppas medicin hjälper ❤️
Min pappa fick ca 10 hyfsade år till med medicinering, och sen 4-5 till när tillståndet snabbt blev jäkligare, när medicinerna inte klarade av att bromsa mer.
Se till att han ger järnet att leva nu.
Farsan min var till USA och reste runt med sin sambo och gjorde allt de kunde och ville göra, och det är jag jätteglad över sen när det inte längre gick att göra annat än de enklaste saker.
Se till att han ger järnet att leva nu.
Farsan min var till USA och reste runt med sin sambo och gjorde allt de kunde och ville göra, och det är jag jätteglad över sen när det inte längre gick att göra annat än de enklaste saker.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 290 inlägg
Tråkigt och ett jätte-GAAAAH!. Det är beskedet om Parkinsson som är det jobbiga för familj och vänner. Sedan är det tyvärr en långsam utförsbacke för de flesta med diagnosen.AndersMalmgren skrev:
Farsan fick diagnos 2014 och det var jobbigt att hantera för stunden. Vi visste var det skulle sluta med tanke på symptomen. Sedan växte det in och vi fick hjälpa honom så gott det gick. Medicinering både hjälpte och stjälpte. Sedan gick han hastigt bort 2022 efter en sjukdomsiniterad olycka.
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 20 932 inlägg
Jo, man får hoppas han kan få några frisk år iaf med medicin, tydligen brukar den hjälpa 5 till 10 år om jag fattar saken rätt.Johan Gunverth skrev:
Tråkigt och ett jätte-GAAAAH!. Det är beskedet om Parkinsson som är det jobbiga för familj och vänner. Sedan är det tyvärr en långsam utförsbacke för de flesta med diagnosen.
Farsan fick diagnos 2014 och det var jobbigt att hantera för stunden. Vi visste var det skulle sluta med tanke på symptomen. Sedan växte det in och vi fick hjälpa honom så gott det gick. Medicinering både hjälpte och stjälpte. Sedan gick han hastigt bort 2022 efter en sjukdomsiniterad olycka.
Va får ni information om era leveranser? :OFrerider skrev:
Här dök det bara upp, som tur var jag hemma men han var iaf. snäll och körde upp torktumlaren bakom garaget under yttertak, sen att han snittade upp dörrmattan med trucken får man väl ta
Samma här, chauffören ringde 15 min innan leverans och vi var 2 timmar hemifrån… Dsv/Schenker har aldrig varit en favorit men för att skicka grejor som företag är de billiga (sist jag höll på med sånt för 15 år sedan).
Klicka här för att svara