1 678 443 läst ·
18 104 svar
1678k läst
18,1k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 686 inlägg
GAAAAHHHH!!!
Brorsonen hade pusslat ihop en snorbillig flygresa hem från Zakynthos idag efter hans första riktiga grabbresa. Och just idag så https://www.echo-news.co.uk/news/26266885.nato-plane-crash-closes-zakynthos-airport-runway-flights/
Och eftersom det är separata flighter med olika lågprisbolag så ........ Kul sätt att avsluta sin första resa på egen hand utan päronen 😫
Brorsonen hade pusslat ihop en snorbillig flygresa hem från Zakynthos idag efter hans första riktiga grabbresa. Och just idag så https://www.echo-news.co.uk/news/26266885.nato-plane-crash-closes-zakynthos-airport-runway-flights/
Och eftersom det är separata flighter med olika lågprisbolag så ........ Kul sätt att avsluta sin första resa på egen hand utan päronen 😫
Men första "grabbresan" brukar innebära drängfylla varje dag. Så han har några dagar för återhämtning.B Bästerortarn skrev:
Gaaaahhhh för den som vaknar nykter på sin första grabbresa.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 686 inlägg
Ja, jag förutsätter att han är ruskigt sliten. Lagom kul med sånt här strul när man är i sånt skick 🙄Intet skrev:
Hade det drabbat mig hade jag bara lättat på lädret och bannat mig själv för att jag var dumsnål.
Ja, det får man hoppas annars är det risk att du får en orosanmälan på halsen.B Bästerortarn skrev:
Det fostrar.B Bästerortarn skrev:
Samma här.B Bästerortarn skrev:
Gahhhhh!
373 kr för 1(!) liter motorolja. Fattar inte lokala butiker (AD bildelar i detta fallet) att de prisar ut sig själva? Blir till att beställa till typ halva priset på nätet.
373 kr för 1(!) liter motorolja. Fattar inte lokala butiker (AD bildelar i detta fallet) att de prisar ut sig själva? Blir till att beställa till typ halva priset på nätet.
Ja, det är konstigt. Men för några år sedan skulle jag köpa ett oljefilter på den kedjan. De hade ESSO olja för två tusen/tio liter. Jag sa att jag gärna köper den men inte till det prisen när Biltema mitt emot tar åtta hundra. Strags därefter kostade den plötsligt åttahundranittio kronor. Tror inte de gick back i alla fall.mexitegel skrev:
Ibland har kommunen inte råd med något och ibland verkar de inte veta vad de ska göra med pengarna.
I Stadsparken i Eskilstuna byggs nu denna skulptur för 300000 kronor som blir kvar till september.
Om det är väl använda medel kan man diskutera.
I Stadsparken i Eskilstuna byggs nu denna skulptur för 300000 kronor som blir kvar till september.
Om det är väl använda medel kan man diskutera.
Verkar väldigt bra för konstnären om inte annat...B Bitterhetsakademin skrev:
Blodprover på jycken 6500 kr fattigar GAAAAAAAAH.
Eftersom det är olagligt att utföra medicinska ingrepp utan licens d.v.s staten reglerar så tycker jag även dom ska reglera kostnaderna eller bryta oligopolet..
Hade inte vänstern varit kompletta idioter hade dom fått min röst..
Eftersom det är olagligt att utföra medicinska ingrepp utan licens d.v.s staten reglerar så tycker jag även dom ska reglera kostnaderna eller bryta oligopolet..
Hade inte vänstern varit kompletta idioter hade dom fått min röst..
Medlem
· Västmanland
· 2 097 inlägg
Köpte nyss 40 liter Castrol Edge för lite under 4000:- på nätet,mexitegel skrev:
Jag slutade handla över disk för väldigt länge sedan då jag inte vill göda de överprisade affärskedjorna vi har i landet.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 686 inlägg
Du har varit hos Evidensia eller AniCura antar jag 🤔G Greger_08 skrev:
Bra timlön för att röja upp i skräphögen hemma.B Bitterhetsakademin skrev: