• Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Hade aldrig hänt om det varit en Gripen😇

• Haha
Bästerortarn
  • Laddar…
B Bästerortarn skrev:
GAAAAHHHH!!!

Brorsonen hade pusslat ihop en snorbillig flygresa hem från Zakynthos idag efter hans första riktiga grabbresa. Och just idag så [länk]

Och eftersom det är separata flighter med olika lågprisbolag så ........ Kul sätt att avsluta sin första resa på egen hand utan päronen 😫
Men första "grabbresan" brukar innebära drängfylla varje dag. Så han har några dagar för återhämtning.

Gaaaahhhh för den som vaknar nykter på sin första grabbresa.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Men första "grabbresan" brukar innebära drängfylla varje dag. Så han har några dagar för återhämtning.

Gaaaahhhh för den som vaknar nykter på sin första grabbresa.
Ja, jag förutsätter att han är ruskigt sliten. Lagom kul med sånt här strul när man är i sånt skick 🙄

Hade det drabbat mig hade jag bara lättat på lädret och bannat mig själv för att jag var dumsnål.

• Haha
Intet
  • Laddar…
Vart inget kaffe, kom tydligen försent 😢

1783609679664.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

1783609994594.png
Skapa konto

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
B Bästerortarn skrev:
Ja, jag förutsätter att han är ruskigt sliten.
Ja, det får man hoppas annars är det risk att du får en orosanmälan på halsen.
B Bästerortarn skrev:
Lagom kul med sånt här strul när man är i sånt skick 🙄
Det fostrar.
B Bästerortarn skrev:
Hade det drabbat mig hade jag bara lättat på lädret och bannat mig själv för att jag var dumsnål.
Samma här.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Vart inget kaffe, kom tydligen försent 😢

[bild]

[bild]
Det var väl aldrig tal om kaffe, det står ju Tea?

• Gilla
  • Wow
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Gahhhhh!
373 kr för 1(!) liter motorolja. Fattar inte lokala butiker (AD bildelar i detta fallet) att de prisar ut sig själva? Blir till att beställa till typ halva priset på nätet.

mexitegel mexitegel skrev:
Gahhhhh!
373 kr för 1(!) liter motorolja. Fattar inte lokala butiker (AD bildelar i detta fallet) att de prisar ut sig själva? Blir till att beställa till typ halva priset på nätet.
Ja, det är konstigt. Men för några år sedan skulle jag köpa ett oljefilter på den kedjan. De hade ESSO olja för två tusen/tio liter. Jag sa att jag gärna köper den men inte till det prisen när Biltema mitt emot tar åtta hundra. Strags därefter kostade den plötsligt åttahundranittio kronor. Tror inte de gick back i alla fall.

• Haha
  • Gilla
Svampe och 2 till
  • Laddar…
Ibland har kommunen inte råd med något och ibland verkar de inte veta vad de ska göra med pengarna.
I Stadsparken i Eskilstuna byggs nu denna skulptur för 300000 kronor som blir kvar till september.
Om det är väl använda medel kan man diskutera.

• 49a03877-1b94-49f0-9e33-20ae9f43fe46.webp
    Skapa konto
  • Ledsen
  • Arg
  • Haha
  • Wow
Fotografen och 5 till
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
Ibland har kommunen inte råd med något och ibland verkar de inte veta vad de ska göra med pengarna.
I Stadsparken i Eskilstuna byggs nu denna skulptur för 300000 kronor som blir kvar till september.
Om det är väl använda medel kan man diskutera.
Verkar väldigt bra för konstnären om inte annat...

• Gilla
Bitterhetsakademin
  • Laddar…
G
Blodprover på jycken 6500 kr fattigar GAAAAAAAAH.

Eftersom det är olagligt att utföra medicinska ingrepp utan licens d.v.s staten reglerar så tycker jag även dom ska reglera kostnaderna eller bryta oligopolet..

Hade inte vänstern varit kompletta idioter hade dom fått min röst..

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Dilato och 4 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Gahhhhh!
Köpte nyss 40 liter Castrol Edge för lite under 4000:- på nätet,
Jag slutade handla över disk för väldigt länge sedan då jag inte vill göda de överprisade affärskedjorna vi har i landet.

G Greger_08 skrev:
Blodprover på jycken 6500 kr fattigar GAAAAAAAAH.

Eftersom det är olagligt att utföra medicinska ingrepp utan licens d.v.s staten reglerar så tycker jag även dom ska reglera kostnaderna eller bryta oligopolet..

Hade inte vänstern varit kompletta idioter hade dom fått min röst..
Du har varit hos Evidensia eller AniCura antar jag 🤔

B Bitterhetsakademin skrev:
Om det är väl använda medel kan man didiskutera.
Bra timlön för att röja upp i skräphögen hemma.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.