1 708 127 läst ·
18 545 svar
1708k läst
18,5k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAaaahhh för denna (indiska?) bult.
Dottern köpte nya stolar, old stylish mörkare trä.
En mutter gick bara på en kort bit, och snett. Äh, bara lite skadade gängor. Det fixar jag, tog hem och slipade av toppen lite, och lite till...
Eh...
Synligt montage, tum storlek.
Dottern köpte nya stolar, old stylish mörkare trä.
En mutter gick bara på en kort bit, och snett. Äh, bara lite skadade gängor. Det fixar jag, tog hem och slipade av toppen lite, och lite till...
Eh...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Synligt montage, tum storlek.
Har du gått på samma nit som @Snigla?Tokslut skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/en-begransad-humortrad.396951/page-260#post-6678499
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 331 inlägg
GAH!!
Folk som kör röjsåg, inte fått lära sig att använda rusvarvsknappen under arbetet och istället pumpgasar i flera timmar.
Folk som kör röjsåg, inte fått lära sig att använda rusvarvsknappen under arbetet och istället pumpgasar i flera timmar.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 331 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 331 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 331 inlägg
De tre HQ jag har kört har den. Försänkt i översidan gashandtaget. Otroligt smidigt när man har större jämna ytor att avverka. Inbillar mig att det sparar lite bränsle också. Skall kolla med grannens Stihl nästa gång den är igång. Han kör också på ett mellanvarvtal, tills maxvarv behövs temporärt.useless skrev:
Edit: Stihl har något som heter EcoSpeed, men det verksr gälla häcksaxar och lövblåsare.
Redigerat:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 331 inlägg