1 658 136 läst ·
17 767 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaaaaaaahh
Visst har jag kommit med glädjeyttringar gällande snön och vintern men här kommer ett gaaaaaaaahh. 🥶
Tänk er in i känslan att åkt skidor -13° för att sen komma tillbaka till bilen som inte öppnar direkt man tar i handtaget eller trycker på knappen...
Efter att ha värmt nyckeln öppnades bilen upp.
Gråtfärdig innan jag satt i bilen och kände rattvärmen tina upp fingrarna. 🥲
Bilen larmar inte för lågt batteri men ska testa byta, hjälper inte det kommer jag förvara nyckeln under pungen vid resterande säsongs skidåkning. ☝️🫣
Visst har jag kommit med glädjeyttringar gällande snön och vintern men här kommer ett gaaaaaaaahh. 🥶
Tänk er in i känslan att åkt skidor -13° för att sen komma tillbaka till bilen som inte öppnar direkt man tar i handtaget eller trycker på knappen...
Bilen larmar inte för lågt batteri men ska testa byta, hjälper inte det kommer jag förvara nyckeln under pungen vid resterande säsongs skidåkning. ☝️🫣
Behöver man säga Elbil🙄🤓😂FredrikR skrev:
Gaaaaaaaahh
Tidigare år har det varit Volvo loggar på nyckeln och lite fuskskinn, nu är det Polestar stjärnan och enbart plast..J Jansson69 skrev:
Jag hoppas ju att det är batteriet som dippar när det är kyligt.
Och naiv som jag är så inbillar jag mig att Volvo och Polestar har samma keyless komponenter. 😇
Kanske skillnad mellan made in Sweden och maden in China😁FredrikR skrev:
Det enda som saknas är ju en Tesla så hade du klockat in på alla saker som väcker diskussion på BH😉FredrikR skrev:
Är sen sjuttiotalist så gammal är jag inte🤓