Jag äter Janson till alla rundor. Kan barn äta köttbullar från start till mål kan jag göra detsamma med Janson.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Dublin och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag äter Janson till alla rundor. Kan barn äta köttbullar från start till mål kan jag göra detsamma med Janson.
Du tänker helt rätt 😍🫵

Barn gör mycket som vi vuxna oftast har vuxit ifrån. 😉

• Wow
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Barn gör mycket som vi vuxna oftast har vuxit ifrån. 😉
Ja, det är förstås en långsam progression från bara köttbullar till bara Janson. Inte ett kopierande av barns beteende egentligen. Sen dör man. Eller börjar äta fläskkorv. Vilket som nu är värst.

• Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Maria T Maria T skrev:
Feta-ost äter jag mycket av. Inte så Juligt jag vet, men ska jag oroa mig nu eller bara chilla?
Chilla du ... :D

T TommyC skrev:
Blippandet fungerar bra. Det går att byta så många gånger man behöver inom 90 minuter till kostnaden för en enkelresa.

Normalt följer jag SLs stående rekommendation: "Välj alternativa färdmedel". SL är tyvärr bara till för de som inte har något alternativ.

För ett par månader sedan chansade jag och åkte SL till centrala Stockholm då jag tyvärr har tandläkaren på Sveavägen. Allt fungerade fantastisk bra både dit och hem. En timme efter hemkomsten låg pendeltåget nere på alla sträckor söderut. "Välj alternativa färdmedel" repeterades på radion som vanligt.

Det är helt orimligt att driva tågtrafik och fuska med underhållet som politikerna har gjort i många decennier.
Jag noterade att tunnelbanevagnarna var väldigt smutsiga (Blåa linjen) man funderar på varför ?? Är tvätten trasig, har de slutat tvätta av nån okänd anledning.

J
Ja, det är förstås en långsam progression från bara köttbullar till bara Janson. Inte ett kopierande av barns beteende egentligen. Sen dör man. Eller börjar äta fläskkorv. Vilket som nu är värst.
Lite förenklat lika barn leka bäst😉

Isakare Isakare skrev:
Jag noterade att tunnelbanevagnarna var väldigt smutsiga (Blåa linjen) man funderar på varför ?? Är tvätten trasig, har de slutat tvätta av nån okänd anledning.
Jag vet inte men det ligger nära tillhands att tro att det har med besparingar och dålig ekonomi att göra. Kom ihåg att det är främst de som inte har några "alternativa färdmedel" som är SLs kunder.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.