GAAAAHHHH!!!
Var i stan och kollade på Nobel belysningen, ställde bilen hos morsan och åkte tunnelbana,.
Biljetterna på det kort jag har gick tydligen ut för flera år sen, fick köpa biljett i en app.
Första gick bra, på hemresan inte alls, hittade liksom inte den biljett jag köpt.
Irriterad köpte jag en till som även den försvann. Såg att det satt en i en kur, han knappade lite och hittade där jag skulle aktivera, för att få biljetten att dyka upp. Så nu har jag en oanvänd biljett, och den kommer väl gå ut innan jag åker tunnelbana nästa gång.
Nää, jag tar nog bilen nästa gång 😉

• Gilla
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
Var i stan och kollade på Nobel belysningen, ställde bilen hos morsan och åkte tunnelbana,.
Biljetterna på det kort jag har gick tydligen ut för flera år sen, fick köpa biljett i en app.
Första gick bra, på hemresan inte alls, hittade liksom inte den biljett jag köpt.
Irriterad köpte jag en till som även den försvann. Såg att det satt en i en kur, han knappade lite och hittade där jag skulle aktivera, för att få biljetten att dyka upp. Så nu har jag en oanvänd biljett, och den kommer väl gå ut innan jag åker tunnelbana nästa gång.
Nää, jag tar nog bilen nästa gång 😉
Kunde du inte bara blippat ditt mastercard/visakort?
Varför detta strul med appar om man bara åker en resa?

RoTe
Mikael_L Mikael_L skrev:
Du borde köpa en bil helt utan fjärr, för det är ju ett annat känt tillvägagångssätt för brottslingarna; att spela in din radiosignal, eller blockera den så du går iväg från en olåst bil, som du tror blev låst.

Får jag tipsa om:
[bild]
Min andrabil är 37 år gammal men ingen bubbla..

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.