FredrikR FredrikR skrev:
Skulle säga det bästa sedan skivat bröd och robotklippare jag, förutom just vid biltvätt.. 😉
Jo, det kan vara praktiskt.
Men det jag uppskattar mest med denna bil är något jag saknat sedan min första bilvinter 1989: Elvärmd ratt!!

• Gilla
  • Älska
BengtH och 2 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Men det jag uppskattar mest med denna bil är något jag saknat sedan min första bilvinter 1989: Elvärmd ratt!!
OT i den här tråden men jag älskar elvärmd ratt!

Instämmer, har man en gång haft det vill man inte vara utan. 👌

Gaaahhh!!
Har en avfuktare som står i garaget och tuggar för att hålla borta fukten. Nu verkar den ge upp.
Fläkten startar upp när man slår igång den men efter ett tag slår den av och alarm-lampan tänds.
Den är inte ens två år..

• Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Gaaahhh!!
Har en avfuktare som står i garaget och tuggar för att hålla borta fukten. Nu verkar den ge upp.
Fläkten startar upp när man slår igång den men efter ett tag slår den av och alarm-lampan tänds.
Den är inte ens två år..
Har du kollat så flottören hänger fritt i behållaren, samma sak hände mig när jag tömde vattenbehållaren slarvigt och flottören till nivåbrytaren hamnade i kläm? Annars är det väl garantiärende då den är såpass ny.

J
FredrikR FredrikR skrev:
Skulle säga det bästa sedan skivat bröd och robotklippare jag, förutom just vid biltvätt.. 😉
Skivat bröd🙄skivat du inte limpan med kniven?

• Wow
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
Har du kollat så flottören hänger fritt i behållaren, samma sak hände mig när jag tömde vattenbehållaren slarvigt och flottören till nivåbrytaren hamnade i kläm? Annars är det väl garantiärende då den är såpass ny.
Använder mig inte av vattenbehållaren, ansluten slang till ett större kärl, men jag ska kolla det.
Det är absolut ett garantiärende i övrigt, men att behöva hålla på och strula med sådant är mer än jag önskar mig.. Eller någon annan för den delen!

• Gilla
Bitterhetsakademin
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Skivat bröd🙄skivat du inte limpan med kniven?
Limpa?
Det äter mina barn och den kommer skivad. 😉

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
J
FredrikR FredrikR skrev:
Limpa?
Det finns mängder med färskt bröd som man skär med kniven, kan vara värt o testa🫣😉

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Det finns mängder med färskt bröd som man skär med kniven, kan vara värt o testa🫣😉
Japp. Det här, till exempel.

Hemgjord surdegsbröd på galler, nybakat med krispig gyllenbrun skorpa i köksmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Tovan och 3 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Keyless är djävulens påfund
Bakåtsträvare 😛

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
J
FredrikR FredrikR skrev:
Limpa?
Dessa knivar används flitigt som ligger i knivlådan förutom en av dom som jag är rädd om och inte använder.

• En uppsättning av åtta olika köksknivar och två knivar med fodral placerade på en skärbräda.
    Skapa konto
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Elvärmd ratt är smidigt om den inte går på när det är typ +18, som på hyrbilen jag fick köra för några år sen. Gaaaaah för att det inte gick att hitta hur man slår av det!

• Wow
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Kan du förklara för en teknikhatande varför det är så bra?
Jag har ogillat nycklar sedan innan jag tog körkort -93 och första bilen som gjordes iordning inför körkortet var en 1974 Bubbla som fick larm och centrallås. GAAAAHHHH!!! för att behöva stoppa in nycklar överallt!

GAAAAHHHH!!! för att jag är för snål för att strössla med centrallås på hus/garage/vedbod/sommarstuga och skjul :(

Såhär ser det ut där jag handlar mitt bröd och deras skivtjänst gör fel tjocklek på skivorna för min smak så det bilr helbröd här ;) GAAAAHHHH!!!

Brödbutik med olika sorters bröd på hyllor, inklusive levain, baguette och franska, med priser angivna på skyltar.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Jag fattar inte ens hur Keyless funkar,
Vad finns det att fatta? Sätt dig i bilen och kör iväg bara.

• Gilla
  • Haha
  • Wow
hapazard och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.