1 658 290 läst ·
17 767 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Jag reklamerade borrförlängaren och köpte den här istället (som är dubbelt så lång i verkligheten):Dan_Johansson skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.jula.se/catalog/verktyg...bitshallare-och-tillbehor/bitshallare-181832/
Den låser ju dessutom fast borren och verkar ett par divisioner bättre ur kvalitetssynpunkt.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Hobbyelektriker
· E
· 15 367 inlägg
GAAAAAHHHHH!
Varför kan inte moderna bilar hålla käften och vara lugna?
Var ute och fusktvättade mitt åkdon modell -19 med slangborsten och jag tappade räkningen på hur många gånger den var tvungen att vifta med blinkrar och bakljus!
Varför?
Varför ända in i nordanskogarna måste det blinka hela tiden???
GAAAAAHHHHH!
Var ute och fusktvättade mitt åkdon modell -19 med slangborsten och jag tappade räkningen på hur många gånger den var tvungen att vifta med blinkrar och bakljus!
Varför?
GAAAAAHHHHH!
Lägg nycklarna en bit i från så lugnar den nog ner sigFotografen skrev:
GAAAAAHHHHH!
Varför?
GAAAAAHHHHH!
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 746 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 746 inlägg
GAAAAAHHHHH!!!!!
Jävla skitwindows! Verifiera att du är du när du loggar in i din egen jävla dator. Kan inte logga in utan internetuppkoppling. Helvetes jävla skit!
Ja, jag vet hur man skapar lokala konton. Tänkte inte på att göra det nu och när jag tänkte mer på det ville jag helst inte eftersom det är sonens dator och ett lokalt konto inte tillåter skärmtidsbegränsning på samma sätt. Nu kommer det dock bli ett lokalt konto. När jag lugnat ner mig imorgon.
Själv kör jag bara Linux sedan över 10 år. Sista Windows jag körde var XP SP2. Sonen ska dock ha sin dator primärt till spel och då är det inget annat än Windows som gäller. Tyvärr.
Jävla skitwindows! Verifiera att du är du när du loggar in i din egen jävla dator. Kan inte logga in utan internetuppkoppling. Helvetes jävla skit!
Ja, jag vet hur man skapar lokala konton. Tänkte inte på att göra det nu och när jag tänkte mer på det ville jag helst inte eftersom det är sonens dator och ett lokalt konto inte tillåter skärmtidsbegränsning på samma sätt. Nu kommer det dock bli ett lokalt konto. När jag lugnat ner mig imorgon.
Själv kör jag bara Linux sedan över 10 år. Sista Windows jag körde var XP SP2. Sonen ska dock ha sin dator primärt till spel och då är det inget annat än Windows som gäller. Tyvärr.
Min 2007a gillar inte heller biltvätt, alla parkeringssensorer flippar ur och även yttertempmätaren ibland...Fotografen skrev:
GAAAAAHHHHH!
Varför?
GAAAAAHHHHH!
Keyless och nyckel i fickan, lägg den en bit ifrån som tipsats om så får du tvätta i fred. 😉Fotografen skrev:
GAAAAAHHHHH!
Varför?
GAAAAAHHHHH!
Lika här sedan keyless kom in i bil(d)en.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 652 inlägg
Skönt att slippa fippla med nyckel, har haft det i 6år och inte längtat tillbaka.