Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag har med framgång använt 1/4 fyrkant förlängare i liknande situationer... Alla övergångar från fyrkant till sexkant är av bättre stål än den förlängaren du länkade till, om jag får gissa...
Jag reklamerade borrförlängaren och köpte den här istället (som är dubbelt så lång i verkligheten):

Borrförlängare från Bosch med blå detalj, designad för att låsa fast borren och erbjuda högre kvalitet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://www.jula.se/catalog/verktyg...bitshallare-och-tillbehor/bitshallare-181832/

Den låser ju dessutom fast borren och verkar ett par divisioner bättre ur kvalitetssynpunkt.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Håll oss uppdaterade för det är alltid lika spännande😁
Grattis till den nya bilen..
Blev att göra en fabriksåterställning av multimediamojängen i bilen.... Sen funkade det trådlöst igen..

Renault verkar ha nån bugg i appen också, så den funkar heller inte som den ska... 🙄

• Ledsen
Jansson69
  • Laddar…
GAAAAAHHHHH!

Varför kan inte moderna bilar hålla käften och vara lugna?

Var ute och fusktvättade mitt åkdon modell -19 med slangborsten och jag tappade räkningen på hur många gånger den var tvungen att vifta med blinkrar och bakljus!

Varför?

Varför ända in i nordanskogarna måste det blinka hela tiden???

GAAAAAHHHHH!

• Wow
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
GAAAAAHHHHH!

Var ute och fusktvättade mitt åkdon modell -19 med slangborsten och jag tappade räkningen på hur många gånger den var tvungen att vifta med blinkrar och bakljus!

Varför?

GAAAAAHHHHH!
Lägg nycklarna en bit i från så lugnar den nog ner sig

• Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
tommib
GAAAAAHHHHH!!!!!

Jävla skitwindows! Verifiera att du är du när du loggar in i din egen jävla dator. Kan inte logga in utan internetuppkoppling. Helvetes jävla skit!

Ja, jag vet hur man skapar lokala konton. Tänkte inte på att göra det nu och när jag tänkte mer på det ville jag helst inte eftersom det är sonens dator och ett lokalt konto inte tillåter skärmtidsbegränsning på samma sätt. Nu kommer det dock bli ett lokalt konto. När jag lugnat ner mig imorgon.

Själv kör jag bara Linux sedan över 10 år. Sista Windows jag körde var XP SP2. Sonen ska dock ha sin dator primärt till spel och då är det inget annat än Windows som gäller. Tyvärr.

• Gilla
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
RoTe
GAAAAAHHHHH!

Varför?

GAAAAAHHHHH!
Min 2007a gillar inte heller biltvätt, alla parkeringssensorer flippar ur och även yttertempmätaren ibland... :(

• Ledsen
Tokslut
  • Laddar…
GAAAAAHHHHH!

Varför?

GAAAAAHHHHH!
Keyless och nyckel i fickan, lägg den en bit ifrån som tipsats om så får du tvätta i fred. 😉
Lika här sedan keyless kom in i bil(d)en.

• Gilla
hapazard och 1 till
  • Laddar…
RoTe
FredrikR FredrikR skrev:
Keyless och nyckel i fickan, lägg den en bit ifrån som tipsats om så får du tvätta i fred. 😉
Lika här sedan keyless kom in i bil(d)en.
Keyless är djävulens påfund

• Wow
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Keyless är djävulens påfund
Skulle säga det bästa sedan skivat bröd och robotklippare jag, förutom just vid biltvätt.. 😉

• Gilla
  • Älska
husägaren TS och 4 till
  • Laddar…
RoTe
FredrikR FredrikR skrev:
Skulle säga det bästa sedan skivat bröd och robotklippare jag, förutom just vid biltvätt.. 😉
Kan du förklara för en teknikhatande varför det är så bra?

Skönt att slippa fippla med nyckel, har haft det i 6år och inte längtat tillbaka.

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Kan du förklara för en teknikhatande varför det är så bra?
Jag gillar enkelheten att bara tidigare behövt ha nyckeln i fickan och nu på senaste så ska det funka med telefonen men det har jag inte testat.

Förutom vid biltvätt, vad ogillar du?

RoTe
Jag fattar inte ens hur Keyless funkar, har kört en bil med sån men lyckas alltid göra fel. Dessutom stjäls ju såna bilar så enkelt så man måste lägga nyckeln i en plåtburk...

RoTe RoTe skrev:
Jag fattar inte ens hur Keyless funkar, har kört en bil med sån men lyckas alltid göra fel. Dessutom stjäls ju såna bilar så enkelt så man måste lägga nyckeln i en plåtburk...
Om det är helt sant borde det vara tomt på bilar längs gatorna...🤔

• Gilla
hapazard
  • Laddar…
RoTe
FredrikR FredrikR skrev:
Om det är helt sant borde det vara tomt på bilar längs gatorna...🤔
Jaja, hur som helst, jag vill trycka på lås så jag vet den är låst och trycka på lås upp, eller inte göra det men bara öppna bagaget. Det är nog för mig, tack.

• Gilla
  • Älska
TommyC och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.