RoTe
K Kakelugnen566 skrev:
Konstigt att du som är besserwisser inte kan svara på det??
Haha KRÄNKT

• Haha
Dilato
  • Laddar…
K
RoTe RoTe skrev:
Haha KRÄNKT
Nej, men har tydligen missuppfattat vitsen med det här forumet vad gäller frågor och svar

• Haha
Bästerortarn
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
Nej, men har tydligen missuppfattat vitsen med det här forumet vad gäller frågor och svar
seriositeten på svaren varierar med vilket delforum du befinner dig i.
I denna tråd är du långt utanför "vi måste vara alvarliga och seriösa".

• Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
seriositeten på svaren varierar med vilket delforum du befinner dig i.
I denna tråd är du långt utanför "vi måste vara alvarliga och seriösa".
Ja. Jag började bli osäker på vad jag befann mig.
Gaaaaaaaaahhhhhh, för det.

• Haha
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
Jag får inga sådana.

J
Intet Intet skrev:
Jag får inga sådana.
Lever du i totalt mörker Gaaahhh..

J Jansson69 skrev:
Lever du i totalt mörker Gaaahhh..
Nej. Men jag lägger ner tid på att bocka av allt jag kan som innebär att jag skall få dylika brev.
Trägen vinner.

Gaaaaaaaaahhhhhh gör de som är lata och sedan klagar.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
J
Intet Intet skrev:
Nej. Men jag lägger ner tid på att bocka av allt jag kan som innebär att jag skall få dylika brev.
Trägen vinner.

Gaaaaaaaaahhhhhh gör de som är lata och sedan klagar.
Jag bockar också alltid av men likt förbannat dyker det upp och så verkar det vara för de flesta😉

Gaaahhh för dom som tror en massa saker😆

• Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Aldrig hört talas om
Inte jag heller faktiskt. Visst får jag en massa skit men kommer inte ihåg att någon hotat med fotoradering.

Brukar dock regelbundet få hot om att jag filmats i "jobbiga situationer" med min egen kamera och filmen ska publiceras om jag inte pyntar en massa bitcoins. Riktigt hur det gått till är något oklart då ingen av husets datorer har någon kamera inkopplad.

GAAAAHHHH!!!
Konstaterar att jag inte är smart nog för dagens smarta teknik.
När jag köpte min TV och förstärkare, båda Google baserade, och loggade in på alla enheter som tex telefoner funkade allt klockrent. På telefonerna fanns tex alltid en liten figur föreställande en tv, ville man spegla telefonen på TVn var det bara att klicka på den.
Nu har nått ändras, hållt på i 1,5 tim utan att lyckas komma på hur man gör ☹️

• Ledsen
Tokslut
  • Laddar…
GAAAAAAAH!

Försöker förstå mig på Trafikverkets beräkningar av värdet på olika väg, järnvägs och cykelvägsprojekt. Försöker framförallt fördjupa mig i hur de beräknar vinsten av cykelvägar, och tänker att hälsoaspekten måste vara mycket värd.

Då dyker följande resonemang upp:
"Hälsovinsterna är ju svåra att räkna på för många väljer ju cykeln just för att det är bra för hälsan, och i det fallet ska inte hälsovinsten räknas."
"Hur menar du då?"
"Jo, om man är medveten om att man gjort ett bättre hälsoval kan man ju inte räkna in den vinsten."

🤯 🤯 🤯 🤯 🤯 🤯 🤯 🤯 🤯

Redigerat:
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
karlmb och 11 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
Det är ju ännu värre när en allvetare står svarslös..

• Haha
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
Konstaterar att jag inte är smart nog för dagens smarta teknik.
När jag köpte min TV och förstärkare, båda Google baserade, och loggade in på alla enheter som tex telefoner funkade allt klockrent. På telefonerna fanns tex alltid en liten figur föreställande en tv, ville man spegla telefonen på TVn var det bara att klicka på den.
Nu har nått ändras, hållt på i 1,5 tim utan att lyckas komma på hur man gör ☹️
Känner igen det där, köpte ny smart TV åt min då drygt 85 åriga mor och det tog nog inte ett år innan hon önskade sig en vanlig "dum" apparat istället.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inte jag heller faktiskt. Visst får jag en massa skit men kommer inte ihåg att någon hotat med fotoradering.
Jag fick tydligen en bild raderad igår.

Email med varning om att betalningsmetod är förfallen och molntjänst kan inaktiveras, med risk att data raderas om inte betalningsinfo uppdateras.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
GAAAAAAAH!

Försöker förstå mig på Trafikverkets beräkningar av värdet på olika väg, järnvägs och cykelvägsprojekt. Försöker framförallt fördjupa mig i hur de beräknar vinsten av cykelvägar, och tänker att hälsoaspekten måste vara mycket värd.

Då dyker följande resonemang upp:
"Hälsovinsterna är ju svåra att räkna på för många väljer ju cykeln just för att det är bra för hälsan, och i det fallet ska inte hälsovinsten räknas."
"Hur menar du då?"
"Jo, om man är medveten om att man gjort ett bättre hälsoval kan man ju inte räkna in den vinsten."

🤯 🤯 🤯 🤯 🤯 🤯 🤯 🤯 🤯
Lika smart som när man räknar på tidsvinster av järnvägsinvesteringar.

"Eftersom det går att arbeta på tåget som innebär kortare restid att möjlig arbetstid minskar och det är dåligt", ungefär.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.