Tjena jag skulle tipsa om Fresh. Dom har en liten smidig snygg fläkt med grundventilation och även fukt avkännande som höjer flödet vid behov.
 
Jeken85 skrev:
Tjena jag skulle tipsa om Fresh. Dom har en liten smidig snygg fläkt med grundventilation och även fukt avkännande som höjer flödet vid behov.
Fast det var fler som hade sett den fick ja se nu :D
 
Hej, på denna tråd verkar det finnas den kunskap som jag behöver.

Jag ska koppla, Pax Fukt- och tidstyrning i mitt badrum till ett spjäll på vinden, som stryper ventilationen till resterande huset, när fukthalten blir för hög i badrummet (på så sätt drar fläkten, Pax 125, men all kraft ut fukten).
Funderar dock på hur man kopplar fuktstyrningen.

Är det, som jag tror, att jag kopplar fasen direkt till motorspjället (samt jord så klart), och nollan till "nr.4" på fuktstyrningen, samt från nr.5 till motorspjället?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.