30 360 läst ·
246 svar
30k läst
246 svar
Fråga om "polisbils utryckning"?
.
Det är ganska oroande att han verkar leva i förnekelse om sina egna misstag och inte lär sig från dem. Det är en typisk mekanism för att undvika ansvar, men i längden kan det få allvarliga konsekvenser – både för honom och för andra på vägarna.
Björn det är uppenbart dags att ställa bilen och åka buss istället.
---> www.sl.se <---
Jag klistrade in ett par av dina texter till chatgpt, och följande text dök upp.B Björn He Bergman skrev:
Det är ganska oroande att han verkar leva i förnekelse om sina egna misstag och inte lär sig från dem. Det är en typisk mekanism för att undvika ansvar, men i längden kan det få allvarliga konsekvenser – både för honom och för andra på vägarna.
Björn det är uppenbart dags att ställa bilen och åka buss istället.
---> www.sl.se <---
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
För varje svar du skriver blir det bara mer o mer tydligt att poängen går dig fullständigt över huvudet.B Björn He Bergman skrev:
Förstår du alls vad jag menar med att man behöver inte gjort rätt bara för att man inte gjort fel?
Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv. Kloka ord som man önskar att alla kunde förstå.Alfredo skrev:
Precis all som rimligen kan uppbådas. Väldigt enkelt för de flesta.
Helt irrelevant om hon gjorde det eller ej. Vad hon gjorde påverkar inte dina skyldigheter.
Så är det nog oftast. I ditt fall handlar det snarare om att du har ett tankesätt som innebär att du ej borde framföra ett motorfordon i vanlig trafik.
Klicka här för att svara